ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

מעשה מגונה כלפי ילדה בת 11 בתלפיות: המשטרה עצרה חשוד – תושב העיר בן 47

אמש התקבל דיווח על חשוד במעשים מגונים כלפי ילדה במאפייה בשכונת תלפיות - החשוד, תושב ירושלים בן 47, זוהה באמצעות מצלמות האבטחה, אותר בביתו ונחקר. בתום דיון להארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים הוא שוחרר למעצר בית למשך שלושה ימים

פורסם בתאריך: 15.2.21 11:37

תושב ירושלים בן 47 חשוד כי ביצע אתמול, ראשון, מעשה מגונה כלפי ילדה בת 11 באזור התעשייה תלפיות.

לאחר שהתקבל דיווח במשטרה על המקרה, החשוד נעצר הלילה בביתו – תושב ירושלים בן 47, ולאחר דיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים, הוא שוחרר למעצר בית למשך שלושה ימים.

בפתח הדיון בבית משפט השלום בירושלים להארכת מעצרו של החשוד, שבמסגרתו המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בחמישה ימים, ביקשו עורכי דינו של החשוד כי הדיון יתנהל בדלתיים סגורות. השופטת עדי בר-טל דחתה את הבקשה והבהירה כי ערך פומביות הדיון גובר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


נציג המשטרה רס"מ ניר ג'ורג'י אמר בפתח הדיון להארכת מעצרו של החשוד כי "אמש התקבלה תלונה על ידי אמה של הקטינה, שעל פי החשד, החשוד הטריד אותה כאשר קנתה אוכל במאפייה בשכונת תלפיות, החשוד נצמד אליה, דיבר איתה במילים בעלות אופי מיני", תיאר בדיון נציג המשטרה והוסיף כי "כאשר חזרה הילדה לביתה, היא סיפרה זאת לאמא, ואמה ניגשה מיד למשטרה והגישה תלונה. שוטרים שיצאו למקום, צפו במצלמות האבטחה, זיהו את החשוד וניגשו לכתובתו. החשוד קשר עצמו למקום אך טען שלא נגע בילדה ו'רק אמר לה שיש לה עיניים יפות או איזה עיניים יפות', ולא מעבר לכך".

בתום הדיון, הורתה שופטת בית משפט השלום בירושלים, עדי בר-טל על שחרורו למעצר בית לשלושה ימים והרחקתו ממקום האירוע למשך 180 ימים.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "אמש התקבל דיווח אודות חשוד במעשים מגונים כלפי קטינה מתחת לגיל 14 באזור התעשייה תלפיות. החשוד אותר בביתו ונעצר לחקירה במשטרה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. בית משפח

    אם היה בת של שופטת , הבן אדם הזה היה מאחורי סורג ובריח , אבל בתו של אזרח פשוט הוטרדה , לא נורא , נשחרר אותו , שיראה כדורגל בבית ויזמין תן היס ,

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר