אלירן מלול, מיכל סלה ז"ל (צילומים: אוהד צויגנברג, באדיבות המשפחה)
אלירן מלול, מיכל סלה ז"ל (צילומים: אוהד צויגנברג, באדיבות המשפחה)

רצח מיכל סלה ז"ל – חברו של הנאשם אלירן מלול העיד: "הוא תמיד היה עם יד על הדופק עם מיכל"

חברו של הנאשם אלירן מלול, שעבד איתו בעמותה לנוער בסיכון, העיד היום בבית המשפט המחוזי בירושלים - הוא סיפר בין השאר על אירוע שבו מיכל סלה ז"ל עברה הליך רפואי, ומלול אמר לו: "אמן שהיא לא תתעורר מהניתוח"

פורסם בתאריך: 17.2.21 14:51

בבית המשפט המחוזי בירושלים העיד היום, רביעי, חברו של אלירן מלול, הנאשם ברצח מיכל סלה ז"ל. מדובר בחבר, שעבד עמו בעמותת "החוט המשולש", שעוזרת לנוער בסיכון. עדותו נשמעה במסגרת שלב ההוכחות במשפט.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


במהלך עדותו סיפר החבר כי מלול "תמיד היה עם יד על הדופק עם מיכל, תמיד האצבע שלו היתה על הפלאפון כדי לראות איפה היא". החבר סיפר בעדותו על מקרה שבו מיכל סלה ז"ל עברה ניתוח רפואי, באותו בוקר אמר לו מלול: "'אמן שהיא לא תתעורר מהניתוח'. שאלתי אותו מה קרה, והוא אמר שהיא משגעת אותו מהלחץ של הניתוח; היו מצבים שהרמתי גבה".

החבר סיפר על ההיכרות שלו עם מלול: "ליוויתי אותו בתקופה שאמא שלו נפטרה והייתי איתו ביום שהוא התחתן. אני חבר טוב ואני מאמין שהוא רוצה לעשות טוב בעולם". כמו כן, החבר אמר בבית המשפט לתובע כי הוא לא אוהב להיכנס למערכת של בני זוג – "זה לא ענייני".

בהמשך תיאר החבר מקרה נוסף, שבו הוא הגיע לביתם של מלול ושל סלה ז"ל, שהיה מבולגן, והציע לו לסדר את המקום. "הארונות היו מלוכלכים, המקרר ריק, היה ריח של צואה", כך תיאר, אך לדברי החבר, מלול אמר לו שיעזוב את זה והוא כבר יביא מנקה.

כזכור, בנובמבר האחרון העיד ארז פוסקלינסקי, בן הזוג לשעבר של מיכל סלה ז"ל, שסיפר על הזוגיות המיוחדת שהיתה לו עם מיכל ועל האיומים שספג מאלירן מלול. פוסקלינסקי סיפר כי מלול בין השאר התקשר אליו ממספר חסום ואמר לו בין השאר: "תעזוב  את מיכל, אני כלב נובח ונושך, תתרחק ממיכלי שלי, אני יודע איפה אתה גר". בהמשך הוא תיאר את הטון שבו דיבר אליו מלול: "הוא אמר בליל של דברים תוקפניים, באלימות, בברבריות כזו – 'יה חתיכת אפס, מי אתה חושב שאתה, תעזוב אותי, תעזוב את מיכלי, תעזוב את המשפחה שלנו'. בהמשך אמר פוסקלינסקי כי השיב למלול: "אני לא יודע למה אתה מדבר אלי ככה, מיכלי ילדה גדולה, היא תעשה את הבחירות שלה. אם תתקשר אלי עוד פעם אני אתקשר למשטרה".

מלול, כזכור, נאשם כי ביום 3.10.2019, לאחר השתתפותה של מיכל סלה ז"ל בסדנה להעצמה נשית היא שבה לביתה שם השגיח הנאשם על ילדתם המשותפת. בהמשך אותו לילה, בסמוך לשעה 1:20, תקף מלול את סלה ז"ל בעת שהיתה בחדרה של בתם ופצע אותה בראשה. בכתב האישום נטען כי מלול הצטייד בסכין מטבח, גרר את המנוחה מחדרה של הילדה בעודה מדממת אל מחוץ לחדר, שם דקר אותה 11 עשרה פעמים תוך שסלה ז"ל מנסה להתגונן בשארית כוחותיה מפניו. עקב דקירותיו סלה מתה.

בשבוע הבא, יום רביעי, 24.2, יתקיים דיון נוסף במשפט שבו צפוי מלול, הנאשם ברצח, להעיד. לאחר מכן תתקיים פגרה קצרה לבקשת השופטים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת2"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

12 תגובות
  1. הלוואי שהאמת תתגלה.

    המקרר ריק והבית לא נקי…

    לא שופטת, אבל זה מוזר ששני אנשים שמטפלים באחרים מניחים למצב בביתם להתדרדר.

  2. ע. ג'.

    הבית לא נקי? למה לבייש את הנרצחת ואיך זה קשור לרצח? זה מה שמסר החבר המוזר. זה לא אומר שזה נכון.
    בתמונות הפייסבוק רואים בית מצוחצח תמיד.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מאחלת שישימו אותך יחד עם אמיר רז ואביעד משה ושתענו אחד את השני עד הסוף
    זבלים

  4. בעיה אנושית.

    הבית לא נקי? זהו מסר של הזנחה ממשית.
    בסך הכל יש לזוג בת אחת, כנראה הייתה עסוקה מאוד וגם הוא.
    אבל מה עיניין האקס ארז? אם היא קשרה קשר עם גבר שהכירה, זה מסביר את עצבנותה, גבר נוסף בחיים משבש את החיים לגמרי ומסביר מצב הרוס בבית.
    לא מצדיק רצח בכלל.
    אבל נוצר מצב נורא בבית ואי שפיות ומתח רב.
    בבית.
    אשה משכילה הייתה צריכה לנתח את המצב ולפעול או גירושים או שלום בית, בוודאי לא לפנות לאקס שרק יחמיר את המצב. לא לשכוח שהוא רצה אותה מלחתחילה .

  5. אני

    לא יודעת מי יקרא את התגובה ואני יודעת שאף אחד לא יוכל לעצור את הלופ שלי רק אני בעצמי אבל אני גם יודעת שאם לא אעשה את זה אני יהיה אחד השמות הבאים. זה לא אלימות פיזית מרכז העניין למרות שהיא גם קיימת אבל זאת אובססיה מטורפת אסור לי לצאת כמעט צהבית מיליון טלפונים אם יצאתי לקנות משהו אין לי חברות בכלל הוא ניתק אותי מכולם הוא כל היום מקלל איתי ומשפיל אותי ובסוף אני מצליחה לגרום לנתק ואז מחזירה אותו

  6. לילך

    תבחרי כמו מאש זה מה שמוביל לרצח נשים הקנאה והאובססיה של גברים מטורפים נפשית. לכי לליווי נפשי כדאי להיות חזקה ולא להחזיר אותו לעולם כדאי להגן על עצמך

  7. ג . עובדיה

    אוי, למה את לא פונה לעזרה?? נעלמת לגמרי שאי אפשר יהיה למצוא אותך, תיעלמי!!!! חבל שנקרא עליך בעיתון…

  8. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עד לא מזמן אמר שלא רצח…מבינים שהוא היה אובססיבי לגביה. ונבזה לאנשים אחרים. פחדן עלוב ואיש מסוכן באותה מידה! מביע לו להירקב בכלא

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר