ליאל אלי, אריאל צברי (צילומים: מתוך אינסטגרם)
ליאל אלי, אריאל צברי (צילומים: מתוך אינסטגרם)

ליאל אלי ואוראל צברי יביאו את הצעירים הירושלמים להתחסן: הפנינג חיסונים בארנה

עיריית ירושלים מעלה הילוך במבצע החיסונים - ביום שלישי ייערך אירוע ענק במתחם הארנה עבור בני נוער בהשתתפות משפיעני הרשת ליאל אלי ואוראל צברי

פורסם בתאריך: 22.2.21 16:56

ביום שלישי, 23.2, ייערך הפנינג במתחם החיסונים בארנה עבור הצעירים הירושלמיים. המטרה – לעודד חיסונים בקרב בני הנוער וצעירי העיר. העירייה הזמינה להפנינג את משפיעני הרשת ליאל אלי ואוראל צברי.

כפי שפורסם ב"כל העיר" – מבצע החיסונים בירושלים נפתח בקצב טוב יחסית והגיע לכ-10,000 מתחסנים ביום, אולם בשבועות האחרונים נרשמה האטה, בין השאר בשל תיאוריות קונספירציות שמתפרסמות ברשתות החברתיות. לפי נתונים שנמסרו היום מעיריית ירושלים אתמול, ראשון, בוצעו 8,222 חיסוני מנה ראשונה בעיר, כאשר עד כה חוסנו 299,927 איש במנה הראשונה ו-192,776 במנה השנייה. במשרד הבריאות מזהים כי דווקא הדור הצעיר פחות ממהר להתחסן, ועל כן עיריות ברחבי הארץ החלו לקיים אירועי התחסנות מיוחדים רק לנערים, לנערות, לצעירות ולצעירים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון



האירוע הייחודי יתקיים בין שעות 15:00-11:00 בארנה עבור חברי קופות החולים "מכבי" ו"כללית", ומטרתו להנגיש את החיסונים לאוכלוסייה הצעירה בירושלים, לעודד את בני הנוער והצעירים לצאת ולהתחסן ולהגדיל את אחוז המתחסנים בעיר.


מתחם החיסונים בארנה ירושלים (צילום: דוברות כללית ירושלים)

מתחם החיסונים בארנה ירושלים (צילום: דוברות כללית ירושלים)


בעירייה מציינים כי "במסגרת הפנינג החיסונים שתקיים העירייה יתבצעו הגרלות באמצעות כרטיסי גירוד נושאי פרסים. בין הפרסים שמציעה העירייה: כרטיסים למשחקים של בית"ר ירושלים בכדורגל, הפועל ירושלים בכדורסל ומופעי תרבות נוספים שמתחדשים עתה בעיר. באירוע ישתתפו גם ליאל אלי ואריאל צברי, משפיעני רשת ידועים שיקראו גם הם לקהל הירושלמי הצעיר להגיע ולהתחסן, על מנת להילחם בנגיף הקורונה ולהשיב את השגרה לסדרה".



כזכור, בשבוע שעבר הודיעה עיריית ירושלים כי על מנת לעודד את הציבור בעיר לצאת ולהתחסן, תציע מספר תמריצים ביניהם כרטיסים למופעי תרבות ולמשחקי הספורט המתחדשים עתה בירושלים וכן חלוקה של טאבלטים.

ראש העיר משה ליאון: " אנו עושים את מרב המאמצים על מנת לעודד את הירושלמים להתחסן ולחזור לחיים נורמליים. במיוחד עבור הצעירים הירושלמים הבאנו סל הטבות לעזרה ועידוד חיסונים. אני קורא לכולם. צאו להתחסן".

בתוך כך, השבוע בני נוער ירושלמיים החלו להפעיל חמ"ל קורונה בסיוע עיריית ירושלים. החמ"ל מופעל על ידי בני נוער ירושלמים, המשמשים כפעילים חברתיים וכנציגים במועצת הנוער העירונית ומתנדבים רבים ברחבי העיר.  בין הפעולות של החמ"ל – מפגשים ושיחות טלפון שבועיות עם כ-600 תושבים ותיקים מהגיל השלישי, עזרה בקניית תרופות, אירועי מרפסות של הרכבים מוסיקליים של בני נוער, תיקון וחידוש מחשבים והעברתם למשפחות הזקוקות להם, אריזה וחלוקה של סלי מזון בשיתוף גורמי הרווחה, שיחות עם משפחות עולים וחונכות לימודים בזום לתלמידים הזקוקים לסיוע, ועוד.

בעירייה מוסיפים ומוסרים כי "מרגש לראות כי דווקא תכונות כמו עקשנות, חשיבה מחוץ לקופסא ואנרגטיות הן אלה שממנפות ויוצרות את העשייה של הנוער למשהו ייחודי".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגובות

3 תגובות
3 תגובות
  1. ירושלמי

    מי הם בכלל??
    לא שמעתי מעולם אליהם..
    כאילו הם אלה זה שיגרמו לי להתחסן

  2. העם היהודי להתעורר

    אתם חסרי אחריות ומעודדים אנשים בריאים להתחסן.. הדם שלהם יהיה על הידיים שלכם.
    אין רופא בעולם שיודע מה ההשלכות של החיסון מהסיבה הפשוטה שהוא יצא רק מלפני כמה חודשים בודדים, אז מספיק עם השקרים וההטעיות. אנחנו רוצים חיים נורמלים בישראל, לא חיים בהם אנו חייבים להיות שפני ניסיונות של חיסון ניסיוני שלא יהיו ידועות תופעות הלוואי שלו בשנים הקרובות. שוב, אם אתם מעודדים אנשים בריאים להתחסן, הדם של המחוסנים בידיים שלכם. תזכרו את זה
    ותזכרו ש99.7% מהציבור לא מושפע מהקורונה, למה צריך לסכן מיליוני ישראלים בריאים שיחלימו מהקורונה, בחיסון ניסיוני שעלול לסכן את בריאותם של אותם מיליונים?
    הדם שלהם יהיה על הידיים שלכם.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר