מרכז העיר השבוע, אלי לוי, יו"ר ועד סוחרי מרכז העיר (צילומים: עמית רפאל- מטאפורה, שלומי הלר)
מרכז העיר השבוע, אלי לוי, יו"ר ועד סוחרי מרכז העיר (צילומים: עמית רפאל- מטאפורה, שלומי הלר)

החזרה לשגרה – יו"ר ועד סוחרי מרכז העיר אלי לוי ל"כל העיר": "בעלי העסקים מחייכים"

אלי לוי, יו"ר ועד סוחרי מרכז העיר, בשיחה עם "כל העיר" על הפתיחה המדורגת של המסחר בירושלים: "יש אנשים, יש תנועה, אני מקווה שהמסעדות והפאבים יחזרו לשגרה"

פורסם בתאריך: 23.2.21 14:10

אלי לוי, 70, יו"ר ועד סוחרי מרכז העיר נערך במלוא המרץ לפתיחת העסק החדש מסעדת "זה וזהו", החדשה בבעלותו בחצר פיינגולד. "עוד לא התחלנו בפעילות, נקווה שבשבוע הבא, כרגע מתכוננים ונערכים, בהחלט הגיע הזמן".

"אני מסתובב בשוק, ואני רואה שלא רק בעלי העסקים מחייכים, גם המקומות מחייכים", מתאר לוי בהתייחס לפתיחת המסחר השבוע ברחבי ירושלים. "אני שמח בלב לראות את זה. יש אנשים, יש תנועה, אני מקווה שאחרי ההיסטריה של פורים, המסעדות ובעלי הפאבים יחזרו לשגרה, ואנשים יבואו לבלות, בכל זאת, כמה אתה יכול לסגור בן אדם".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


את הסבלנות למדיניות הממשלה, לוי איבד מזמן, "אי אפשר ככה, שחלק יכולים לפתוח וחלק לא, אם אני לא יכול להושיב אנשים בכיסאות שלי, איזה מין פתיחה זו, אני לא מבין למה לא נותנים לפתוח, כל הרעה באה מהמסעדות? כל התחלואה באה לא מבני ברק ולא מהערבים, היא באר רק מהמסעדות, זה אוכל לך את הלב, קרוב לשנה מתגלגלים ולא עושים כלום, לך תחפש גם עובדים, אף אחד לא רוצה לחזור לעבודה, מוכנים לעבוד אבל בשחור, הוא מקבל מענק, למה שיעבוד?".


כיכר ציון, מרכז העיר ירושלים, היום (צילום: שלומי הלר)

מרכז העיר, השבוע (צילום: שלומי הלר)


לדבריו, על המדינה לסיים עם ההגבלות על המסעדות באופן מיידי ולאפשר להם לחזור לפעילות, "די, צריך לסיים עם זה, או שיגמרו איתנו או שיגמרו אותנו, אני חושב שמעל 4,000 מסעדנים בישראל לא יחזרו לעבודה, אני לא יודע מה יקרה בירושלים אבל הרבה לא יצליחו לחזור, הרי הבנקים לא יודעים שיש קורונה בכלל, 'איפה ההפקדות?', הם שואלים. ככה הם גם עשו בצוק איתן, זאת אומרת, כל אחד עושה מה הוא רוצה ודואג לעצמו".

על הדעיכה המטלטלת של עסקי הבילוי ברחוב יוסף ריבלין בנחלת שבעה אומר לוי כי "זה עצוב מאוד, הרחובות האלו היו אש, והיום אני יכול להגיד שכשאתה עובר בלילה הכל סגור, אתה אוכל את הלב, אבל אי אפשר לדעת מה יהיה, מקווה שנגיע לימים טובים יותר".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת2"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר