(מימין) נועם אביכזר במחלקת הקורונה, נועם אביכזר (צילומים: באדיבות המשפחה)
(מימין) נועם אביכזר במחלקת הקורונה, נועם אביכזר (צילומים: באדיבות המשפחה)

הבשורה המשמחת מהדסה: הילד מהר חומה, שאושפז במצב קשה במחלקת הקורונה – שוחרר לביתו

נועם אביכזר, בן ה-13, מהר חומה, שאושפז במצב קשה עם תמיכת חמצן ממושכת ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בהדסה עין כרם, שוחרר היום לביתו במצב טוב; אמו: "צוות של מלאכים בהדסה ראה רק את נועם ואת טובתו"

פורסם בתאריך: 24.2.21 17:37

נועם אביכזר, בן ה-13, שאושפז למעלה משבוע ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בהדסה עין כרם, כשהוא במצב קשה, תוך שהוא נזקק לתמיכת חמצן ממושכת, שוחרר לביתו כשהוא במצב טוב.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


אביכזר, שמתגורר עם משפחתו בשכונת הר חומה, אושפז לאחר שנדבק בקורונה ומצבו הדרדר. בהדסה מציינים כי הוא "נזקק לתמיכה אינטנסיבית של חמצן, ובמשך למעלה מ-10 ימים הוא טופל על ידי הצוות ביחידה, בהובלתם של ד"ר אורי פולק מנהל המערך, וסוניה שרעבי האחות הראשית. במהלך אשפוזו סיפר נועם כי הוא סומך על הצוות שעושה הכל כדי שירגיש טוב יותר ועל הקושי הרב לנשום. "אני רק ילד", כך סיפר, "זה מאוד קשה ומבהיל כשאני לא מצליח לנשום בלי מסכת חמצן, ואם אני רק מזיז אותה לכמה שניות – מיד יש לי תחושת חנק. אני שמח שמטפלים בי פה בלי הפסקה, ואני מאמין שאחלים מהווירוס הזה".

שירי, אמו של נועם מספרת כי היום, רביעי, כשהוא כבר בביתו, הוא מרגיש טוב יותר ועוד נכונה לו דרך להחלמה. "הצוות ביחידה לטיפול נמרץ ילדים עבד מסביב לשעון ומכל הלב כדי לרפא את הילדים שחולים בקורונה", היא מתארת, "הם נותנים ממש את הנשמה והרגשנו שיש על מי לסמוך ושאנחנו עטופים באנשים מקצועיים שיודעים איך להקל עליו".

"סוף סוף עכשיו הוא לא זקוק לתמיכת חמצן במהלך היום", מספרת אמו, "ואני חייבת להדגיש שלדעתי זו תוצאה של טיפול נכון ומינונים מחושבים של תרופות. לא האמנו כשראינו את השיפור מיום ליום ביחידה בהדסה עין כרם, אבל הם אכן קרו לנו מול העיניים ולא שיחררו את נועם עד שהיו בטוחים שהוא ממש בסדר להמשיך את ההחלמה בבית. זו לא חוויה קלה, אבל היא עברה עלינו עם צוות של מלאכים בהדסה ראה רק את נועם ואת טובתו".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת2"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. כואב לי

    הפחתה התחלואה כי אנשים שומרים על הכללים, וגם כי מי שצריך להידבק כבר נדבק. ומי שאין לו תסמינים לא יודע שהוא הדביק כי הלך בלי מסיכה או מסיכה על הזקן בלבד. לא דווקא בגלל החיסון

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר