שכונת גילה (צילום: אמיל סלמן)
שכונת גילה (צילום: אמיל סלמן)

אביה של בת ה-9 שהוטרדה מינית בגילה ל"כל העיר": "הייתי מאוד נסער, יצאתי בעצמי לשכונה כדי לחפש את הפדופיל"

לאחר המעצר של החשוד שביצע מעשים מגונים בילדות בגן משחקים בשכונת גילה - בשיחה עם "כל העיר" מספר אביה של אחת הילדות, בת ה-9, על התחושות הקשות וקורא למשטרה למצות עמו את הדין: "הוא אדם מסוכן, הוא פדופיל שצריך לשבת בכלא"

פורסם בתאריך: 3.3.21 17:42

פחד ואימה אחזו בימים האחרונים בקרב הורים וילדות בגילה, מאז שנודע כי חשוד הטריד מינית ילדות קטנות בגן משחקים בשכונה. הורים חששו להרשות לילדות ולילדים לצאת לשחק בגני השעשועים, מחשש שייתקלו בחשוד. כפי שפורסם אתמול ב"כל העיר" – החשוד, תושב ירושלים, בן 47, נעצר ביום שלישי בערב בחשד שביצע מעשים מגונים בילדות בגן משחקים בשכונה, מעצרו הוארך בארבעה ימים.

כעת, אביה של אחת הילדות, בת ה-9, שהוטרדה מינית, מספר בשיחה עם "כל העיר" על התחושות הקשות ועל ההתמודדות. האב מספר כי המקרה התרחש ביום שישי בבוקר לפני שבועיים, בפארק הסמוך לביתם. בתו ירדה לשחק בגן המשחקים כשהסבא שלה משגיח עליה. "פתאום הגיע מישהו וביקש רשות מהסבא, אבא של אשתי, לנשק את הבת שלי ביד", מספר האב ברעד ל"כל העיר", "הסבא היה המום, אבל הבחור הזה התחיל לנשק אותה, וסבא שלה ניסה להרחיק אותו, הוא צעק עליו, אבל האיש הזה תפס ילדה אחרת ועשה לה את אותו דבר, הוא החל לנשק אותה בכוח ואז ברח. הסבא של הבת שלי התקשר למשטרה ולאשתי, ואשתי התקשרה אלי".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"הייתי מאוד נסער", מתאר האב בשיחה את תגובתו לאחר שנודע לו על האירוע. "מיד הלכתי לעשות סיבוב בשכונה בעצמי כדי לחפש את הפדופיל. סבא שלה העביר תיאור מדויק למשטרה. אני יודע שהם הוציאו את התמונה שלו מאחת ממצלמות האבטחה באחד הבניינים בשכונה, כדי להתחקות אחרי מסלול הבריחה שלו. ראו שהוא היה בבית כנסת, הוא אדם חובש כיפה, אדם דתי".

איך היום מרגישה הבת שלך?
"הבת שלי היום בסדר. הסברנו לה שמה שהוא עשה היה אסור מצדו, היא מבינה את זה, אבל באותו זמן היא היתה מאוד נסערת. היא הרגישה לא טוב, ונלחצה מהסיטואציה שבה פתאום גבר מתחיל לנשק אותה", מתאר בכאב האב, "זה היה לא קל, היינו מאוד נסערים. אחרי זה היא הבינה שיש המולה סביב זה, והיא הרגישה לא נעים ולא נוח, שמישהו זר נוגע בה משום מקום. היום אנחנו לא מדברים על זה בבית, מתעסקים ביום-יום, הבת שלי מבינה שמדובר בסוג של אנשים זרים ומסוכנים".


גן משחקים (צילום אילוסטרציה: Andrey Burstein, shutterstock.com)

גן משחקים (צילום אילוסטרציה: Andrey Burstein, shutterstock.com)


לדברי האב, ההורים ברחבי השכונה נכנסו ללחץ מאז שנודע להם על המקרה: "אני רואה את הלחץ אצל השכנים. אני יודע שמאז – כולם בודקים סביבם מי זה יכול להיות. יש הורים שחוששים לשלוח את הילדים שלהם לשחק למטה".

גם אתה חושש לשלוח אותה כעת לשחק בפארק?
"הילדות שלי יורדות למטה או איתי או עם הסבא שלהן. יש חשש אצל השכנים באזור, אבל זהו, עצרו אותו".

מהי הציפייה שלך כעת מהמשטרה?
"שימצו איתו את הדין עד הסוף, הוא פדופיל מסוכן ואני מניח שהילדה שלי והילדה השנייה לא היו הראשונות. הוא אדם מסוכן, הוא פדופיל שצריך לשבת בכלא, ברור שמדובר במעשה פדופילי, זה לא מעשה נורמטיבי, אף אחד לא צריך לנשק בכוח ילדות בנות 9, או בכלל, כל אישה. אנחנו בשלב זה מחכים לעדכונים מהמשטרה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת4"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר