יהודית זקן ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)
יהודית זקן ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

בגיל 86: יהודית זקן בעלת החנות המיתולוגית "נעלי גיל" במרכז העיר הלכה לעולמה

יהודית זקן, בעלת החנות המיתולוגית "נעלי גיל" במרכז העיר, נפטרה השבוע בגיל 86. בנה, שי זקן נפרד וסופד לזכרה: "אמא שאפה כל הזמן למצוינות, ידעה תמיד לכוון ולתת עצות נכונות"

פורסם בתאריך: 9.3.21 17:34

אבל כבד ירד על שכונת בית וגן: יהודית זקן, בת למשפחת הקבלנים הירושלמית, ובעלת חנות הנעליים המיתולוגית במרכז העיר "נעלי גיל", הלכה לעולמה, בת 86 במותה.

יהודית זקן ז"ל, נפטרה ביום ראשון, כ"ג באדר – במשפחה מציינים כי זהו התאריך שבו מת בנה רמי לפני כ-30 שנה במהלך אימון מבצעי בעת שירותו בצה"ל, "היא היתה מחוברת אליו חזק מאוד", מספרים השבוע במשפחה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


יהודית זקן נולדה בעיר זאכו שבעיראק, היא עלתה לארץ יחד עם הוריה ב-1950, כשהיתה בת 16, היישר למעברת שייח באדר בירושלים, הסמוכה לגן סאקר. לימים נישאה לסלאח זקן והמשפחה עברה להתגורר בבית וגן. "הם היו אנשים מאוד תחרותיים, התקדמו מהר מאוד", מספר שי זקן, בנה של יהודית זקן ז"ל בשיחה השבוע עם "כל העיר", "ואז היא החלה לפתוח עסקים. בתחילה, חנות בשר בשוק מחנה יהודה, ואחרי זה היא פתחה את חנות הנעליים ברחוב יפו 'נעלי גיל', והחזיקה אותה במשך 35 שנה. זה היה מותג ירושלמי. אחרי כך ההורים שלי היו בעלים של מלון לגונה באילת".

שי זקן מוסיף ומספר כי "בשנת 1985 אחי רמי נפטר בתאונת אימונים בצה"ל, ובשנת 1991 אבא שלי נפטר, זה היה לה מאוד קשה, אבל היא לא ויתרה, המשכנו. היא היתה אישה חזקה מאוד, אישה ששאפה כל הזמן למצוינות, לדרך ארץ, אימא ידעה לאחד את כולם. היו מגיעים אליה הביתה ותמיד היה לה שולחן פתוח. היא ידעה תמיד לכוון ולתת עצות נכונות, עד סוף ימיה היא היתה צלולה ויכולנו לדבר איתה על כל נושא ועניין".

"בשבוע האחרון, כשהיא היתה בבית החולים", ממשיך ומספר שי זקן, "הגיעה עובדת הסוציאלית שמינו לה ממשרד הביטחון בעקבות מותו של אחי, והיא סיפרה לי שמשבוע לשבוע נוצר מצב שהיא הגיעה לאמא שלי שנתנה לה טיפים ועצות לחיים. אמא שלי חיזקה את העובדת הסוציאלית, ולא להפך. זה היה מרגש".

יהודית זקן ז"ל הותירה אחריה ארבעה ילדים, עמי, שי, אתי וגילי. יהי זכרה ברוך.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת4"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר