האוטובוס שהותקף (צילום: דוברות אגד)
האוטובוס שהותקף (צילום: דוברות אגד)

הסיוט של נהג האוטובוס לכיוון גילה: סירב לפתוח את הדלתות והותקף בגז פלפל ובנפצים

השליכו נפצים, ריססו גז פלפל וניפצו שמשות: אמש נעצרו החשודים בתקיפת נהג האוטובוס בקו 72; אגד ירושלים: "ביטחונם האישי של נהגי התחבורה הציבורית הפך להפקר"

פורסם בתאריך: 10.3.21 14:23

האלימות כלפי נהגים בתחבורה הציבורית נמשכת: ל"כל העיר" נודע כי במהלך ערב חג פורים, נהג אוטובוס בקו 72 משכונת רמות לגילה הותקף על ידי מספר צעירים בדרך חברון. לפי החשד הצעירים השליכו לעבר הנהג חפצים, ריססו גז פלפל לעברו, ניפצו את שמשת האוטובוס והציתו נפצים.

המשטרה חושדת כי הצעירים התפרעו בתוך האוטובוס בתגובה לסירובו של הנהג לעצור בתחנה מסוימת. אמש, שניים מהמעורבים באירוע האלים נעצרו על ידי המשטרה – מדובר בקטין תושב העיר וצעיר כבן 20. שניהם חשודים בעבירות של ביצוע חבלה במזיד ברכב ותקיפה סתם.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


הבוקר, רביעי, נערך בבית משפט השלום בירושלים דיון בהארכת מעצרו של הצעיר. נציג המשטרה רס"ב שלומי פאר אמר בין השאר כי "מדובר באירוע בו עלו מספר נערים לאוטובוס ממרכז העיר, לכיוון גילה, במהלך הנסיעה התפרעו באוטובוס ותקפו את נהג האוטובוס באמצעות גז פלפל. לאחר שירדו מהאוטובוס הם זרקו חפץ לכיוון האוטובוס וניפצו את השמשה האחורית".

סנגורו של החשוד טען במהלך הדיון בין השאר כי החשוד סיפר כי צעק על הנהג שלא עצר בתחנה, ולאחר מכן הוא הלך לביתו.

בתום הדיון, הורה שופט בית משפט השלום אלעד לנג, על הארכת מעצרו של החשוד עד ליום שישי, 12.3, וציין בין השאר כי "לפי הטענה, החשוד ביחד עם שניים אחרים הדליקו נפץ בתוך אוטובוס ודרשו מנהג הרכב לעצור ולרדת מהאוטובוס שלא בתחנה. לאחר שזה סירב, התפרעו ותקפו את נהג האוטובוס באמצעות גז פלפל. לאחר שהאוטובוס נעצר ירדו החשודים וזרקו חפץ כלשהו לכיוון שמשת האוטובוס וכתוצאה מכך נגרם נזק לאוטובוס".

"בשלב ראשוני זה ניתן לקבוע כי קיים חשד סביר לביצוע העבירות המיוחסות לחשוד", הוסיף ואמר השופט לנג, והורה על הארכת מעצרו של החשוד, תושב ירושלים כבן 20, עד ליום שישי.

רק לפני יומיים הותקף נהג אוטובוס בבית שמש על ידי צעירים בעיר. מתיעוד התקיפה, שהגיע לידי "כל העיר", עולה כי כמה חשודים גרמו נזק לדלתות האוטובוס וניסו לעקור אותן ממקומן, אחד מהם הביא עמו מקל, במטרה להכות את הנהג. בהמשך, אחד מהחשודים תקף את הנהג באגרופים – הנהג יצא ללא פגע בזכות המחיצה שהותקנה בתא הנהג.

באגד ירושלים מגנים את אירוע התקיפה – רון רטנר, דובר אגד, מוסר ל"כל העיר" כי "בחודשים האחרונים ביטחונם האישי של נהגי התחבורה הציבורית הפך להפקר. אירוע רודף אירוע, תקיפה רודפת תקיפה, וקולם של רשויות האכיפה נדם. נהגי אגד, ונהגי התחבורה הציבורית בכלל, הפכו להיות מטרה קלה עבור קבוצות מתפרעים עברייניות שמצאו דרך ומקום לפרוק את תסכולם. כאשר את עיקר הזעם והאלימות סופגים מאות נהגים מקצועיים ומסורים ממוצא מוסלמי. המצב הזה צריך להיגמר, ומיד. אנו מתריעים, פעם נוספת, כי במידה ולא תגובש תוכנית סדורה, ברורה ומיידית לטיפול בנושא, אנו נגיע למצב בו, חלילה, אנשים ישלמו בחייהם על אוזלת יד זו".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת4"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. חבל שזה קורה, דיי לגזענות

    מזעזע שחבות נערים המתנהגים כבריונים ורק כי הוא נהג ערבי, אגב אנו נוסעים בקוו זה שנים,וחייבים לציין את התנהגותם ו" א ד י ב ו ת ם" של הנהגים הערבים.

  2. ירושלמית

    ביביסטים וילדי ביביבטים בפעולה..לא מפליא בכלל..

  3. הנוסעים סובלים יותר מהנהגים!

    במשך חודשים אנחנו הנוסעים סבלנו מהאנטיפתיות של נהגי אגד. התנהגותם המחפירה התבטאה בחוסר זהירות כלפי הנוסעים בתוך ומחוץ לאוטובוס, בחוסר התחשבות ואטימות. כמובן זה לא מצדיק אלימות אבל כנראה שיתבעו אותם…

  4. הנהגים ערסים

    נהגים מזעזעים. לא עוצרים בתחנות. צריך לסמן להם עם היד ולהתחנן כדי שיעצרו. בושה של נהגים

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יש נהגים שהם נחמדים. בסך הכל עובדים קשה בשירות הציבור ולא תמיד ניתן לסבול את שגעונו של כל נוסע. ניתקלתי גם בנהגים אדיבים וגם פחות. אי אפשר לעשות הכללות וכל נהג שהתנהג בצורה לא ראויה צריך להתלונן.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר