עופר ברקוביץ (צילום: תקווה חדשה)
עופר ברקוביץ (צילום: תקווה חדשה)

עופר ברקוביץ, מועמד "תקווה חדשה", ל"כל העיר": "המקום הנכון שלי היה צריך להיות יותר גבוה ברשימה"

שמונה ימים לבחירות: אחרי שהותקף אמש במחנה יהודה על ידי פעילי ליכוד - מועמד רשימת "תקווה חדשה" עופר ברקוביץ, שמשובץ במקום ה-13, מדבר עם "כל העיר" על רקע הירידה בסקרים, שעלולה להותיר אותו מחוץ לכנסת: "כשיצאתי לדרך לקחתי בחשבון את האפשרות הזו, בסוף אני מאמין שאני אכנס לכנסת"

פורסם בתאריך: 15.3.21 14:54

"האירועים האלימים בימים האחרונים מגיעים מקבוצה אחת", כך אומר ל"כל העיר" היום עופר ברקוביץ, מועמד רשימת "תקווה חדשה" לכנסת, מי ששימש עד לפני כחודש יו"ר האופוזיציה בעיריית ירושלים, וזאת על רקע התקרית האלימה בשוק מחנה יהודה אמש, במסגרתה פעילי "ליכוד" תקפו את ברקוביץ ואת פעילי הרשימה שבראשה עומד ח"כ גדעון סער. "אני חושב שהדבר הזה לא בהכרח מקרי, אני לא נרתע מזה, לא נרתע לא מאלימות ולא מבריונות. צר לי שזה המצב", ממשיך ואומר ברקוביץ, "אני לא מתרגש מזה".

"היה לי כנס חזק עם מאות אנשים", מוסיף ומציין ברקוביץ בשיחה, "אחרי זה היה לי סיור מצוין בשוק מחנה יהודה והאווירה היתה טובה. הניסיון בסוף הסיור לייצר איזשהו עימות או תקיפה – אני לא מתרגש מזה, זה רק מחזק אותי".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


רשימת "תקווה חדשה" לבחירות לכנסת ה-24, שיתקיימו ביום שלישי הקרוב, 23.3.21, מקבלת ברוב הסקרים של ערוצי הטלוויזיה כ-11-10 מנדטים – מדובר בתחזית פסימית עבור ברקוביץ, שמשובץ במקום ה-13 ברשימה.

אתה שלם עם השיבוץ שלך במקום ה-13 ברשימת "תקווה חדשה", אתה אולי מתחרט שלא דרשת מקום יותר גבוה?
"אני לא עסוק בזה, אני מעריך את עצמי. אני בטוח שגם גדעון סער מעריך מאוד את הפעילות ואת התרומה שלי, אני בהחלט חושב שהמקום הנכון שלי היה צריך להיות יותר גבוה ברשימה, אבל זה באמת לא משנה. אני ממשיך לעבוד למען המטרה ולמען הדרך שבה אני הולך, זו אותה מערכת ערכים ואותן מטרות, ואותו יעד של לחזק את ירושלים, להשאיר בה את הצעירים ולהפוך אותה לעיר סובלנית ואני מאמין שאני אצליח לעשות את זה  באמצעות תקווה חדשה".


עופר ברקוביץ בסיור בשוק מחנה יהודה (צילום: תקווה חדשה)

עופר ברקוביץ בסיור בשוק מחנה יהודה (צילום: תקווה חדשה)


"אני לא מתרגש מהסקרים", מדגיש ברקוביץ בשיחה, "זו מערכת בחירות הפכפכה והאירועים קורים במהירות. אנחנו מאמינים שגדעון סער הוא עדיין בעמדה הנכונה להרכיב את הממשלה הבאה. מי מודאג? כנראה אלה שאומרים שהם לא מודאגים מאיתנו – כנראה הם מודאגים מאיתנו. הם דואגים לשלוח אנשים, כפי שעשו אתמול (העימות בשוק מחנה יהודה, ש"ה), בצורה סדורה ומאורגנת, גם לכנס במושב עזריה. תקפו את הפעילים בביצים, בקללות ובקריאות 'בוגדים'. אז אני חושב שהם מודאגים".

מי זה הם?
"הליכוד, התומכים שלהם. אני לא מכליל ואני אוהב את הליכודניקים ואני בטוח שלא כולם כאלה, אבל אין ספק שהתופעות האלה מגיעות בסופו של דבר מאותו מקום. אני חושב שגדעון סער הוא בעצם הבן אדם שהפריד את הציבור הימני הגדול, שהיה שבוי באיזשהו מקום כי הוא רצה לעשות שינוי והוא רצה מישהו שיתאים להשקופותיו, וסער מאפשר לציבור הזה אלטרנטיבה אמיתית".


תיעוד התקיפה אמש בשוק מחנה יהודה:


"כשיצאתי לדרך לקחתי בחשבון את האפשרות הזו, בסוף אני מאמין שאני אכנס לכנסת", מסכם ברקוביץ, "ואני אמשיך לשרת את ירושלים ואת מדינת ישראל משם. מבחינתי, בין אם זה יהיה מהכנסת, ובין אם זה יהיה במועצת העירייה – אני אמשיך לשרת את ירושלים, בדרך שבה אני הולך 13 שנה. אני לא מודאג ואני מעריך שנגיע להישג משמעותי למען ירושלים ומדינת ישראל".


עופר ברקוביץ (צילום: תקווה חדשה)

עופר ברקוביץ (צילום: תקווה חדשה)


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת4"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. יפית

    בושה איך שדרדרו את הליכוד והמורשת של המפלגה הזו.
    תודה לסער שסוף סוף נותן לנו הימין אלטרנטיבה טובה, הימין הנקי, מוסרי של ראש הממשלה בגין ז"ל.
    ותודה נוספת לעופר ברקוביץ שלא שוכח את ירושלים ועוזר לבירת ישראל מכל כיוון. המון בהצלחה, לדעתי אתה צריך להיות לפחות במקום החמישי.
    החלטתי להצביע לתקווה חדשה, אני רוצה שינוי. נמאס מהאלימות!

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חח הלוזר התחיל לייבב. נס שלא הפך להיות ראש העיר. כלומניק נפוח הברקוביץ הזה

  3. ניר

    צודק מאד!
    כלומניק העופר הזה, לא עשה דבר כשבקשתי ממנו לפעול בעיריה!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר