ההפגנה מחוץ לבית המשפט המחוזי בירושלים (צילום: נועה קליין)
ההפגנה מחוץ לבית המשפט המחוזי בירושלים (צילום: נועה קליין)

בית המשפט המחוזי בירושלים: הפגנה גדולה נגד אי הרשעתו של נאשם באונס ילדה בת 4.5. צפו

"שומרים על הילדים": על רקע אי הרשעת צעיר בעבירת אונס של בת 4.5 מירושלים - הפגינו הבוקר עשרות אנשים, ביניהם הוריה של הילדה, מחוץ לכותלי בית המשפט המחוזי בעיר

פורסם בתאריך: 16.3.21 09:47

הבוקר, מול בית המשפט המחוזי בירושלים בצאלח א-דין, התקיימה הפגנה גדולה בהשתתפות עשרות אנשים, במחאה על כך שנאשם באונס בת 4.5 בחצר בית כנסת בירושלים הורשע בעבירה של מעשה מגונה, ולא הורשע בעבירה של אונס. ההפגנה נערכה בזמן שבתוך בית המשפט מתקיימת הקראת גזר הדין לנאשם – העונש שנגזר עליו הוא שלוש שנים וחצי מאסר בפועל.

המפגינים הניפו שלטים שעליהם נכתב בין השאר: "יש זרע אין אישום", נלחמים על הבית, שומרים על הילדים", ו"משפט לא תקין". המוחים צעקו לעבר בית המשפט המחוזי: "בושה", ביזיון" ו"עצוב, זה קורה שוב ושוב". בין המפגינים היו גם הוריה של הילדה. בשלב מסוים פרצו המפגינים לכביש, הציר נחסם לתנועה. כוח משטרה במקום.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון



כפי שפורסם בתחילת השבוע ב"כל העיר" מדובר בצעיר, בן 25, תושב קצרין, שהגיע לירושלים לפני כשנתיים לאחד מבתי הכנסת בירושלים – בחצר המתחם הוא הבחין בילדה, ששיחקה, ותקף אותה מינית. חרף הראיות הפרונזיות שכללו בין השאר D.N.A שלו, שאותר על השמלה של הילדה ועדות קוהרנטית מצד הילדה במשטרה, הרכב השופטים בראשות השופטת רבקה פרידמן-פלדמן בבית משפט המחוזי בירושלים זיכה את הנאשם מעבירות האינוס, וכאמור, הרשיע אותו בביצוע עבירת מעשים מגונים בלבד.


ההפגנה מחוץ לבית המשפט המחוזי בירושלים (צילום: נועה קליין)

(צילום: נועה קליין)


ההפגנה מחוץ לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד אי הרשעת צעיר באונס ילדה בת 4.5 (צילום: דוב מורל)

(צילום: דוב מורל)


בפרקליטות מחוז ירושלים שוקלים לערער על החלטת בית המשפט המחוזי בירושלים, שלא להרשיע אותו בעבירת אינוס. הוריה של הילדה החליטו לצאת במאבק ציבורי. בשיחה עם "כל העיר" סיפר אביה של הילדה השבוע בין השאר כי "בכתב האישום היה סעיף של עבירת אינוס ומעשים מגונים לילדה בת 4.5, אבל ככל שהתקדם המשפט, השופטים בחרו לטמון את הראש בחול, או כפי שאמר הפרקליט 'התעצלו', ולמרות העדות המהימנה של הבת שלי עם חוקרת ילדים, שפירטה מאוד את פרטי המקרה בצורה מדהימה, השופטים בחרו לא לייחס לזה רצינות".


ההפגנה מחוץ לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד אי הרשעת צעיר באונס ילדה בת 4.5 (צילום: דוב מורל)

(צילום: דוב מורל)


"יש זכויות לילדים, אבל אבל אף אחד לא מתייחס להן", המשיך ואמר האב בשיחה עם "כל העיר", "ביטלו את האישום באינוס וכעת הוא מורשע רק במעשים מגונים. בגדול – זה אומר שהוא משתחרר. אני לא משתף פעולה עם ביזיון בית המשפט, אני בן אדם שומר חוק, בחיים שלי לא ראיתי בית משפט ואני לא יכול להיות שם בדבר כזה. זה מעורר סלידה, בושה לבית המשפט, שאמור להגן על בני אדם, לצערי בית המשפט לא עושה את עבודתו".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת4"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

תגובות

6 תגובות
  1. בוזו

    בדיחה של החלטת בית משפט
    כמה שהגיל של הנפגע/ת יותר צעיר צריך עונש גדול יותר לפחות 10 שנים

  2. מוכיח בשער

    אכן חציר העם שיש לו שופטים מטומטמים ( בריבוע בוע)
    שכאלה .אידיוט מי שמינה אותם . חמור גארם מי שאישר
    והיכשיר את השרצים הללו . מסכן העם שצריך לסבול
    מהחלטותיהם האומללות .אם היו אונסים את בת השופטת הזו ,היתה משנה את דעתה ב:180°.

  3. המצפון זועק

    החלטת השופטת אינה בדיחה.זו מציאות איומה שניקלענו
    אליה ,בגלל המטומטמים שמינו אותה .אין זכות קיום למדינה שמכשירה שרצים שכאלה !
    צאו בהמוניכם להפגנות נגד החלטות עברייניות של שופטים מטומטמים ,שאינם מבחינים בין ימינם לשמאלם.

  4. רונן

    סתם הבל ודיבורים. בית המשפט שומע ראיות ומחליט מה מוכח מעל ספק סביר ומה לא. בית המשפט לא קובע מה היה ומה לא וזה פועל לשני הכיוונים. זה משפט. מטרתו להגיע לאמת העובדתית אבל הכלים לכך בהכרח מוגבלים. אז התסכול מובן אך הביקורת לא עניינית.

  5. מנדליביץ

    לא סתם כתוב המזמור ליום שלישי .השיבה שופטנו כבריאשונה .מאז הקמתה של המדינה בחרו במשפטים של גויים .מחמרים רק שזה נוגע להם אישית כמו הנוכל מישל חישין ולא עליו השלום כי גם של יהודים יש לו על היעדים הוא וחברים הרמאים שאישרו הסכם ששופץ גם יהודים בריאות של קניית חבר כנסת כלבו בין עלוב גולדפרב
    ושר ומורשעע במכירת סודות לאיראנים .זה היה עבורם ערכים נאורים .יבוא יום ויטטו ויזרקו אותם מראש המדרגות גם אלה שפרשו ונמצאים בפנסיה כל כלב יבוא היום שלו

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר