חלק מהדגים שהושמדו בחנות "במזל דגים" בפסגת זאב (צילום: דוברות משרד הבריאות)
חלק מהדגים שהושמדו היום בחנות "במזל דגים" בפסגת זאב (צילום: דוברות משרד הבריאות)

משרד הבריאות: כ-51 ק"ג דגים הושמדו בחנות "במזל דגים" בפסגת זאב; בעלי העסק: "על תוקף של יום אחד להשמיד?"

במשרד הבריאות מציינים כי בביקורת שנערכה בחנות "מזל דגים" שברחוב מאיר גרשון בפסגת זאב נמצאו: "דגים פגי תוקף; אינם ראויים למאכל אדם"; בעל העסק מגיב ל"כל העיר": "בטעות השבוע לא הסתכלתי על התאריך, והספקים הביאו מוצרים עם תוקף של יום אחד; לא היה שום דבר שמזיק לבריאות"

פורסם בתאריך: 21.3.21 18:12

שישה ימים לפני ליל הסדר: משרד הבריאות מודיע היום, ראשון, על השמדת דגים בחנות "במזל דגים", שפועלת ברחוב מאיר גרשון 44, בשכונת פסגת זאב בירושלים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


במשרד הבריאות מציינים כי הסחורה הושמדה לאחר ביקורת שבוצעה בחנות על ידי רופאים וטרינרים ממשלתיים ועובדי עיריית ירושלים – מוסמכי היחידה הווטרינרית במשרד הבריאות. "במהלך הביקורת נמצאו במקום דגים פגי תוקף, בעלי שינויים אורגנולפטיים חריפים, שאינם ראויים למאכל אדם", נמסר ממשרד הבריאות. "הטיפול במוצרי בשר אחסונם ושיווקם ללא התנאים הנדרשים בחקיקה וללא עקיבות עלול להזיק לבריאות הציבור".

במשרד הבריאות מציינים כי "בהוראת הרופא הווטרינר הושמדו כ-51 ק"ג דגים העלולים לסכן את בריאות הציבור ואינם ראויים למאכל אדם".

עוד נמסר ממשרד הבריאות כי "משרד הבריאות והרשות המקומית ימשיכו לנקוט בצעדי אכיפה כנגד העסק. הציבור מוזמן לעיין במדריך לקנייה נכונה של בשר, עופות ודגים באתר משרד הבריאות".

בשיחה עם "כל העיר" הערב מגיב בעלי חנות "במזל דגים" בפסגת זאב להשמדת הסחורה על ידי משרד הבריאות ואומר כי "משרד הבריאות בדרך כלל לא באים בימי שישי, והפעם הם באו ביום שישי, ומה הם מצאו? מוצרים עם תוקף של עד יום חמישי", כך הוא טוען וממשיך: "בטעות השבוע לא הסתכלתי על התאריך והספקים הביאו מוצרים עם תוקף של עד יום חמישי, של יום אחד. אלו היו הזמנות שהייתי צריך להכין מיום חמישי ליום שישי. באו הווטרינרים, שמו עלינו מארב, הם יודעים מה קורה, לא היה שום דבר שמזיק לבריאות של אף אדם, הם לקחו ארגז אחד ועוד כמה דגים קטנים".

בעלי החנות ממשיך ומוסר הערב ל"כל העיר" כי "או שזה מישהו שרוצה לפגוע בנו אישית – כל הדגים במדינת ישראל בימי שישי יש להם תוקף של יום חמישי. אולי מישהו רוצה לקלקל לנו. אני פתוח עשר שנים ובחיים לא בדקו אותי ביום שישי, זו הפעם הראשונה. כל הזמן אני מביא דגים בימי חמישי, רק בגלל העומס של החג הזמנתי קצת יותר בשביל שלא יהיו פאדיחות, זה רק כדי לחפש, אם היו אומרים לי – 'התוקף של הדגים הוא שבועיים אחורה', הייתי אומר 'וואללה, תראה אותם גיבורים', אבל על תוקף של יום אחד להשמיד? הדגים מצוינים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת5"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. אליש

    זה מה שתפסו, יכול להיות שעוד 100 פעם לא תפסו?! איזה תירוצים מגעילים. מה התשובה של ילד כאפות "הם אף פעם לא מגיעים ביום שישי"? לכן מותר לך למכור פג תוקף? מי מוכן לקנות דג שפג תוקפו? היידעת את הלקוחות? עוד רגע גם היית מבקש שיתאמו איתך מועד הגעה. חצוף!

  2. ירושלמית

    שקרן… רגע אחד הוא אומר שבדיוק השבוע שכח להסתכל על התאריך ורגע אח"כ אמר שכל החנויות מביאות דגים עם תוקף ליום חמישי. לא אמין בעליל ומגיע לו שיבוא על עונשו!

  3. ירושל מי

    כל הכבוד לכל הנוגעים בדבר!! הצלתם אנשים מכאב. תבורכו

  4. לימור לבין

    רצינית מזל??? היית נותנת לילדים שלך לאכול את הדגים האלו אפילו שעבר רק יום אחד???, הרי ידוע שדג מקולקל זה סכנת נפשות, אני מנהלת מעדניה של גבינות ונקניקים, ואצלי לא רק שאני לא מחכה ליום האחרון, אלא גם אני מוציאה את הגבינה או הנקניק להשמדות 3 ימים לפני שהוא הופך להיות פג תוקף

  5. שרה

    סליחה אדוני המוכר אבל זו חוצפה למכור מוצר פג תוקף בלי לידע את הציבור טוב מאוד שהגיעו אליך והשמידו לך את הסחורה פעם הבאה תבדוק מה מביאים לך ואל תסכן את ציבור הקונים.

  6. פייקורונה

    במקום להשמיד להאכיל את מצביעי ביבי שאוכלים הכל

  7. בוחר בעם ישראל

    מרחם עליך, אתה אדם מסכן ומתוסכל, מצביעי השמאל אנשים חולים שחיים בחוסר מודעות עצמית, אעלק משכילים.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר