מעצר, משה זינו (צילומים: באדיבות המשטרה, צילום מסך)
מעצר, משה זינו (צילומים: באדיבות המשטרה, צילום מסך)

הלם בגילה: בן 24 נעצר בחשד כי אנס נערה יחד עם הנאשם באונס הקבוצתי באשקלון

הותר לפרסום: צעיר בן 24, תושב שכונת גילה, נעצר אמש בחשד כי אנס נערה לפני מספר שנים יחד עם משה זינו, הנאשם המרכזי בפרשת האונס הקבוצתי באשקלון. מהחקירה עולה כי השניים ביצעו עבירות מין באופן שיטתי בנערות בירושלים

פורסם בתאריך: 22.3.21 14:17

עדכון אחרון: 22.3.21 17:50

משטרת ירושלים עצרה אמש, ראשון, צעיר כבן 24, תושב שכונת גילה, בחשד לאונס נערה, ובחשד לביצוע עבירות מין בקטינות נוספות. על פי חשד המשטרה, הצעיר מגילה, במספר הזדמנויות וביחד עם אדם אחר העצור בפרשה, משה זינו, ביצע עבירות מין בנערות צעירות כשהן תחת השפעת סמים לפני מספר שנים. זינו, 20, תושב אשקלון, כידוע, נאשם במעורבות באונס קבוצתי של נערה.

החקירה המשטרתית נמצאת בתחילתה – בשלב זה נמסר ממשטרת ירושלים כי "במסגרת חקירת פרשיית עבירות מין המתנהלת בשבועות האחרונים בידי חוקרי המשטרה בירושלים, נעצר תושב דרום העיר בשנות ה-20 לחייו בגין עבירות מין, מעשים מגונים וקשירת קשר לביצוע פשע".

עוד נמסר מהמשטרה כי "החשוד שנעצר אתמול הועבר לחקירה שלאחריה נכלא והבוקר הוארך מעצרו בבית המשפט בארבעה ימים נוספים, והחקירה נמשכת".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)


נציג המשטרה, רס"ב אסף דהן, אמר במהלך הדיון להארכת מעצרו של החשוד מגילה בבית משפט השלום בעיר כי "מדובר בפרשייה שמונהלת מזה מספר שבועות בגין מספר מקרים, אציין שבמסגרת הפרשייה ישנו עצור נוסף שבית המשפט מכיר, בגין עבירות של בעילה שלא בהסכמה חופשית".

שופט בית משפט השלום בירושלים אלעד לנג ציין בהחלטתו כי "על פי המיוחס לחשוד, במספר הזדמנויות וביחד עם אדם אחר העצור אף הוא בפרשה – מר משה זינו – הביא החשוד או האחר נערות צעירות לביתו של המשיב וקיימו עמן יחסי מין שלא בהסכמה וכשהן נמצאות תחת השפעת סמים". עוד כתב השופט בהחלטתו, "המעשים המיוחסים לחשוד, ובדגש על ריבויים של המקרים המדוברים, על קיומה של שיטה בפעולת החשוד, ועל ביצוע המעשים ביחד עם אחר מקימים עילת מעצר של מסוכנות".

בית משפט השלום בירושלים האריך היום, שני, את מעצרו של החשוד מירושלים בארבעה ימים.

עו"ד אריאל הרמן, המייצג את העצור מטעם הסנגוריה הציבורית, מסר בתגובה: "מרשי מכחיש את העבירות המיחסות לו, לפי הבנתי מדובר באירוע מאוד ישן, שהמשטרה תחקור".

עו"ד חן הולנדר, סנגורו של משה זינו, מטעם הסנגוריה הציבורית, מסר בתגובה: "מרשי מכחיש את העבירות המיוחסות לו מיומה הראשון של החקירה ומקווה שהחקירה תסתיים בקרוב במסקנה שאין לו כל קשר לחשדות שהופנו כלפיו".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת4"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. חנה

    מזעזע ואין להם מעצורים ממשיכים כאילו כלום לא קרה. עוד נערה ועוד נערה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר