שף אבי לוי, מסעדת "המוציא" הערב (צילומים: פרטי)

שף אבי לוי מגיב לשריפה שפרצה סמוך למסעדת "המוציא": "הכל טוב, תודה לאל אין לנו נפגעים בנפש". צפו

אחרי השריפה, שפרצה סמוך ל"המוציא" ובעקבותיה פונו סועדים - המסעדה נסגרה הערב ותיפתח מחדש ביום חמישי הקרוב; שף אבי לוי מגיב לאירוע: "השריפה ברוך השם לא פגעה במסעדה, ולכולנו שלום והכל בסדר"

פורסם בתאריך: 23.3.21 20:21

שף אבי לוי, בעלי "המוציא" מתייחס לשריפה, שפרצה הערב במחסן סמוך למסעדה ברחוב יפו, ומודיע כי בית האוכל ייסגר הערב בשל הדליקה. במסעדה נדרשים תיקונים של תשתיות החשמל והאינסטלציה, שככל הנראה ניזוקו במהלך התפשטות האש. המסעדה תיפתח מחדש ביום חמישי הקרוב.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"תודה רבה על הדאגה ועל מיליון ההודעות שאני מקבל", אומר לוי לקהל הסועדים שלו בסרטון שפרסם לפני זמן קצר. "הכל בסדר כמו שאתם רואים ב'המוציא', כולם בסדר, המסעדה בסדר. אנחנו מתארגנים כאן לפסח. נכון, היתה פה שריפה מאחורה, שברוך השם לא פגעה במסעדה ולכולנו שלום והכל בסדר. ואנחנו כמובן ניסגר בשעות הקרובות לצורך תיקונים קטנים, לא בתוך המסעדה, אבל עדיין יש פה בעיה של התשתית, גם חשמל וגם חלק מהאינסטלציה, ואנחנו נפתור את זה, זה לא עניין שאמור לסבך אותנו".



לוי ממשיך ואומר: "אוהב אתכם מאוד, אוהבים אתכם מאוד, אנחנו נהיה פתוחים בעזרת השם ביום חמישי כי מחר (רביעי) אנחנו מכשירים לפסח. הכל טוב, תודה לאל, אין לנו נפגעים בנפש, הכל בסדר, מאוד אוהב אתכם, תודה רבה על כל הדאגה וההודעות, ונתראה בקרוב בחזרה ב'המוציא'".


סמוך למסעדת "המוציא" ברחוב יפו, הערב (צילום: פרטי)

סמוך למסעדת "המוציא" ברחוב יפו, הערב (צילום: פרטי)


כפי שפורסם הערב ב"כל העיר" השריפה פרצה הערב במחסן הצמוד למסעדה שברחוב יפו. צוותי הכבאות הוזעקו לזירת השריפה והשתלטו על האש, אין נפגעים. במהלך פעולות הכיבוי הצוותים נאלצו לפנות את הסועדים מהמסעדה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת5"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר