פקקים בכביש 1, רכבת ירושלים-תל אביב (צילומים: אורן בן-חקון, רכבת ישראל)
פקקים בכביש 1, רכבת ירושלים-תל אביב (צילומים: אורן בן-חקון, רכבת ישראל)

חול המועד פסח – על רקע העומסים החריגים בכבישים: הרכבת המהירה לירושלים מתגברת את התדירות

בעקבות העומסים הכבדים בכביש 1 ובצירי התנועה בתוך ירושלים - במהלך ימי חול המועד פסח רכבת ישראל מתגברת את תדירות הקו המהיר ממרכז הארץ לירושלים, ובכיוון ההפוך. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 31.3.21 08:00

עומסים כבישים חריגים במיוחד נרשמו ביומיים הראשונים של חול המועד פסח 2021 – כביש 1 היה עמוס ברכבים פרטיים, במשפחות שיצאו לטייל בירושלים. כמו כן, גם הצירים בתוך העיר היו עמוסים מאוד. גם היום, רביעי, צפויים עומסי תנועה כבדים בכבישים.

במהלך ימי חול המועד התחבורה הציבורית לעיר וממנה תתוגבר – רכבת ישראל הודיעה כי עד יום חמישי, 1.4, רכבת ישראל תתגבר את תדירות הקו החשמלי המהיר מהרצליה לירושלים, העובר דרך תחנות תל אביב.

לפי רכבת ישראל – מדי יום יופעלו שמונה רכבות מיוחדות ויוארכו שעות הפעילות שלו עד חצות. מדובר ברכבות מהרצליה לירושלים בשעות 21:31, 22:00, 22:31 ו-23:00 וכן רכבות מירושלים להרצליה בשעות 22:03, 22:33, 23:03 ו-23:33. הרכבות יעצרו בכל תחנות הרכבת בתל אביב.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ברכבת ישראל מדגישים כי כחלק ממגבלות הקורונה, ההקפדה על 400 נוסעים בכל רכבת תישמר. כל נסיעה מחויבת בהזמנת שובר נסיעה מראש, אותו ניתן להזמין באתר האינטרנט או במוקד השירות הטלפוני *5770. הנוסעים ברכבת מחויבים בעטיית מסיכה ושמירת ריחוק חברתי לאורך כל זמן הנסיעה.

יש לציין כי ברכבת ישראל נרשמו עומסים חריגים של נוסעים – בעיקר משפחות שיצאו לטייל בימי חול המועד.


הרכבת הקלה (צילום: אורן בן-חקון)

הרכבת הקלה בחול המועד פסח לפני משבר הקורונה (צילום: אורן בן-חקון)


גם בתחבורה הציבורית בתוך העיר נרשמים עומסים בלתי רגילים – בסיטיפס מציינים כי "הרכבת הקלה לא תתוגבר בחול המועד פסח, היא כבר כעת פועלת בתדירות גבוהה". יש לציין כי גם האוטובוסים בירושלים לא תגברו את פעילותם.

כך או כך, צירי התנועה סביב העיר העתיקה נחסמו לתנועה עד לסוף חול המועד פסח. בין השאר נחסמה כניסת כלי רכב אל העיר העתיקה – כביש עוקף העיר העתיקה, דרך מעלה השלום, שער יפו, גת שמנים-דרך העופל, רוקפלר וסולטן סולימאן. במשטרת התנועה מוסרים כי על הציבור להימנע מלהגיע לאזור העיר העתיקה בכלי רכב פרטיים ולהסתייע בתחבורה הציבורית והרכבת הקלה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת5"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הנוסע

    יפה מאוד. אני מאוד מרוצה מפעילות רכבת ישראל. הקו החדש התבגר ונפטר מכל מחלות הילדות, וכעת פשוט אין איחורים ואין עיכובים. רק הפקח צריך להקפיד יותר שכל החולירות יעטו מסיכות כנדרש, אבל גם בנושא הזה המצב הרבה יותר טוב ממה שנעשה באוטובוסים בעיר.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר