אילוסטרציה קשישים, כרטיסי אשראי (צילומים: אורן זיו, אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
אילוסטרציה קשישים, כרטיסי אשראי (צילומים: אורן זיו, אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

עוקץ קשישים בכספומטים בירושלים: בן 35 נאשם בסדרת מקרי שוד

רמת אשכול, המושבה הגרמנית וקרית היובל: בתוך כחודשיים נשדדו שבעה קשישים וקשישות, בעת שהגיעו למשוך כספים מכספומטים ברחבי העיר; הנאשם הצליח לגרוף לכיסו עשרות אלפי שקלים

פורסם בתאריך: 30.3.21 09:52

שבעה מקרי שוד של קשישים התרחשו בחודשיים האחרונים סמוך למכשירי כספומט ברחבי העיר. משטרת ירושלים הצליחה ללכוד חשוד כבן 35, תושב מזרח העיר, שנהג לעקוב אחר הקשישים, להיצמד אליהם בגופו, ובעת שמשכו כספים מהכספומט – הוא גנב מהם את הכספים. לפי כתב האישום שהוגש נגד הנאשם בבית משפט השלום בירושלים, מדובר בשבעה מקרים, שבהם הצליח הנאשם לגרוף לכיסו עשרות אלפי שקלים.

לפי כתב האישום, שהוגש באחרונה לבית משפט השלום בירושלים, אירוע הגניבה הראשון המיוחס לחשוד, התרחש בתאריך ה-27 לינואר, בשעות הבוקר, בעת שאדם מבוגר, בן 77 ניגש למכשיר למשיכת כספים במזומן בעמק רפאים כדי למשוך כספים מחשבונו.

לאחר שסיים את השימוש בכספומט, ניגש החשוד לעברו ואמר לו כי הוא לא קיבל קבלה וכי עליו להכניס את כרטיס החיוב שלו בשנית למכשיר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


לאחר שהמתלונן הכניס את הכרטיס למכשיר, החשוד ניצל את ההזדמנות ומשך מחשבונו של המתלונן כ-4,000 שקלים, אמר כי לא יצא תדפיס והלך לדרכו.

ימים ספורים לאחר מכן, לפי כתב האישום, במהלך חודש פברואר, הגיע אדם מבוגר לכספומט של בנק הפועלים בשכונת רמת אשכול, שם המתין לו חשוד אחר, ובאמתלה שקרית משך מחשבונו של המתלונן כ-4,000 שקלים.

בהמשך, ובשיטה דומה, עקץ החשוד שלושה אזרחים נוספים, בגילי 80-70 בעת שהגיעו למשוך כספים מכספומט בשכונות קרית היובל וכן בשכונת עמק רפאים, כל אחד ואחת, ב-4,000 שקלים.

סעיפי העבירה המיוחסים לחשוד לפי כתב האישום הם גניבה ושימוש ברכיב חיוני באמצעי תשלום או מסירתו לאחר בידיעה שהוא עלול להשתמש בו בכוונה להונות – בנסיבות מחמירות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת5"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגובות

11 תגובות
11 תגובות
  1. תושב ותיק

    חייבים בעונשים חמורים ומרתיעים כנגד חסרי המצפון
    הללו ,למען יראו ןייראו .זה שוד וגזל של מנוולים ,כלפי קשישים ,בתנאים מחמירים . אם שופט כלשהו ישחרר
    את הנוכלים הללו בעיסקת טיעון הזויה ,אין לשופט שכזה זכות קיום ….!

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עצוב שיש אנשים שבמקום לעבוד ולהרוויח כסף משלהם, גוזלים את כספם של אחרים. מקומם ביותר שפעמים רבות הקורבנות הם קשישים חסרי ישע המהווים טרף קל. רק ענישה חמורה ביותר תרתיע את השודדים המנוולים !!

  3. נמר

    כל מי שעושק ועוקץ אנשים מבוגרים ולא חסרים כאלה נוכלים בשיטות שונות שישברו לו הידיים ושה' ידון אותו אמן חלאות מנוולים

  4. אזרח מודאג

    חייבים על ידי בית משפט ,שעיניו בראשו ,לתת ונשים מרתיעים וללא שום עיסקת טיעון (מפוקפקת) ,רק עונש חמור ומרתיע . כל גישה של רחמנות הינו בעוכרי כלל התושבים . המרחם על אכזרים ,סופו שמיתאכזר לרחמנים….המנוול הזה ,לא היה שורד
    בסעודיה . איפה שר המישטרה ? איפה שר הרווחה?
    איפה ראש הממשלה שדואג לצרכיו ומיתעלם
    מפשיעה גואה של פרוטקשן של " בני דודים " ונשק לא חוקי ? הדרום הפרוע ,הצפון הפרוע וכעת גם המרכז הפרוע….

  5. שיבקשו החזר מהביטוח של הכרטיס

    זה מזעזע! ומקווה שמישהו טרח ליידע את הקשישים שלאשראי שלהם יש ביטוח על גניבות, והם יכולים לקבל החזר מחברת האשראי. אם לא מודיעים להם את הזכות הזו זה גם ממש כמו לשדוד אותם

  6. דנה

    הערבים שונאים יהודים וזה עוד מזמן התורה: עשיו שונא ליעקב וזה לא הולך להשתנות לצערי הרב וכל יפי הנפש שחושבים אחרת טועים ובגדול.הם שונאים אותנו בדם והם גם הצבועים והחנפנים הכי גדולים שיש.נסו להיכנס לכפרים עויינים….ברור שלא תצאו משם בחיים(ראה שטחי A)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר