מתוך תיעוד השוד, שף שלום קדוש (צילומים: פרטי, ארנון בוסאני)
מתוך תיעוד השוד, שף שלום קדוש (צילומים: פרטי, ארנון בוסאני)

תקיפת השף שלום קדוש: מעצרו של החשוד הוארך בפעם השנייה

בית משפט השלום בירושלים האריך היום בפעם השנייה את מעצרו של עלי אדקידק עד ליום שישי הקרוב; החשוד, בעל עבר פלילי, מכחיש כי תקף את השף שלום קדוש - סנגורו טען כי קדוש הסתבך בצינור מילוי האוויר בגלגלים ונפל על הקרקע

פורסם בתאריך: 31.3.21 15:18

בית משפט השלום בירושלים האריך לפני שעה קלה את מעצרו של עלי אדקידק, החשוד בתקיפת השף שלום קדוש ובגניבת ארנקו מרכבו הפרטי בעת ששהה בתחנת דלק ברחוב דרך בית לחם, בשלושה ימים נוספים.

במקביל, מצבו של השף קדוש ממשיך להיות קשה והוא מונשם ומורדם בבית החולים הדסה עין כרם.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


נציג המשטרה ציין בפני בית המשפט כי לחשוד יש עבר פלילי ולאחרונה הוא שוחרר מהכלא. החשוד, יש לציין, מכחיש את העבירות המיוחסות לו. סנגורו של החשוד התייחס לסרטון, שבו נראית התקיפה, וטען כי בתיעוד נראה השף שלום קדוש מסתבך בצינור למילוי אוויר בצמיגים – ונופל, וכי לא רואים את החשוד דוחף אותו.

כפי שפורסם ב"כל העיר", שעות ספורות לפני ליל סדר פסח – משטרת ירושלים עצרה חשוד, כבן 40, בתקיפת השף שלום קדוש, בן ה-72, שנשדד באכזריות בתחילת השבוע שעבר ברחבת תחנת הדלק שברחוב דרך בית לחם, ומאז הוא מאושפז במצב קשה. מעצרו הוארך והיום, כאמור, מעצרו הוארך שוב עד ליום שישי הקרוב 2.4.21.



עם היוודע דבר פציעתו של שף שלום קדוש, בן ה-72, המונים מתושבי ירושלים וממכריו עוקבים בדריכות ובדאגה אחר מצבו ומתפללים לשלומו.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "לבקשת המשטרה היום בבית המשפט בירושלים, הוארך מעצרו של החשוד (40) באירוע גניבה מרכב ופציעה חמורה במזיד, שארעה בתחילת שבוע שעבר, בשלושה ימים נוספים עד יום שישי הקרוב (2.4.21)".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת5"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר