תלמידים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
תלמידים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

התלמידים נשכחים מאחור – ארגון ההורים בירושלים: "הגיע הזמן שילדינו יחזרו ללמוד כל השבוע"

על רקע החשש כי בשבוע הבא, אחרי חופשת הפסח, יימשך מתווה הקפסולות בבתי הספר - יו"ר ארגון ההורים למערכת החינוך בירושלים אריק קפלן קורא להחזיר את מערכת החינוך בעיר לשגרה מלאה

פורסם בתאריך: 1.4.21 18:28

חופשת פסח מתקרבת לסיומה ובמערכת החינוך מודאגים כי גם לאחר חופשת הפסח התלמידים והתלמידות ימשיכו ללמוד בקפסולות. הבוקר פנו חלק מראשי הרשויות בארץ לראש הממשלה בנימין נתניהו, לשר הבריאות ילי אדלשטיין ולשר החינוך יואב גלנט, בקריאה להשיב את מערכת החינוך לפעילות רגילה החל מיום שני הקרוב, 5.4.21. מחר, שישי, צפוי להתקיים דיון בנושא בין נציגי השלטון המקומי לבין נציגי משרדי הבריאות והחינוך.

בהמשך לכך – הורים ברחבי הארץ קוראים לממשלה להחזיר את מערכת החינוך לשגרה מלאה, ללא קפסולות, וזאת לאחר שנתוני התחלואה נמוכים מאוד, על רקע כמות המתחסנים הגבוהה.

בשיחה עם "כל העיר", קורא יו"ר ארגון ההורים למערכת החינוך בירושלים אריק קפלן לממשלת ישראל ולמקבלי ההחלטות להחזיר את התלמידים לשגרת לימודים מלאה לאורך כל ימי השבוע, "ממשלת ישראל, תחזירו את ילדינו ללימודים מלאים. גם להם מגיעה שגרה".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"לפי הלך הרוח בעסקים, במסעדות, בקניונים ,במלונות, בהופעות, בגבול לסיני ובפקקים של פסח – 'חזרנו לחיים', הכל חזר לשגרה. כמעט כבר שכחנו שהיתה פה קורונה", אומר קפלן ומוסיף, "אבל אופס, סליחה, דבר אחד לא השתנה, דבר אחד טרם חזר לשגרה, דבר קטן, משני, ממש לא חשוב עפ"י התייחסות הממשלה – החינוך של ילדינו".


אריק קפלן (צילום: אלבום פרטי)

אריק קפלן (צילום: אלבום פרטי)


קפלן מוסיף ותוקף את התנהלות הממשלה ואומר כי "די. הגיע הזמן שילדינו יחזרו ללמוד כל השבוע, שילדינו ישובו לחיים נורמליים גם כן, אי אפשר להמשיך ולהתייחס אליהם כסרח עודף, אי אפשר להמשיך ולהשאיר אותם בתחתית סדר העדיפויות, חינוך ילדינו חשוב לא פחות מפתיחת קניון או מסעדה, חינוך ילדינו לא פחות חשוב מהופעה או ממשחק כדורגל עם קהל".

"הילדים שלנו צריכים לחזור באחריות ובבטיחות לבית הספר – לחברים, למורים, לצוות ובעיקר לשגרה", קורא קפלן ואומר, "ממשלת ישראל, תחזירו את ילדינו ללימודים מלאים, ויפה שעה אחת קודם, גם להם מגיעה שגרה".


חיסוני קורונה בקרוואן החיסונים של מד"א בשוק מחנה יהודה בירושלים (צילום: דוברות מד"א)

חיסוני קורונה בקרוואן החיסונים של מד"א בשוק מחנה יהודה בירושלים (צילום: דוברות מד"א)


ברקע הכוונה של משרד הבריאות לחסן גם ילדים בחיסוני קורונה, כיצד לדעתך ניתן יהיה להגיע לחיסון מהיר של כלל התלמידים בירושלים?
"אולי עיריית ירושלים תמצא דרכים שהחיסונים יבואו לתלמידים ולא התלמידים לחיסונים, ואז אין לי ספק שזה יקל. כמו שהבדיקות הגיעו לבתי הספר. אם נצליח לחסן בתוך בתי הספר ובריכוזי אוכלוסיה – אין לי ספק שאחוז המתחסנים בירושלים יהיה באופן משמעותי גבוה יותר".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת5"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר