מתוך תיעוד השוד, שף שלום קדוש (צילומים: פרטי, ארנון בוסאני)
מתוך תיעוד השוד, שף שלום קדוש (צילומים: פרטי, ארנון בוסאני)

תקיפת השף שלום קדוש: סרטון חדש מעלה חשד לשיבוש החקירה על ידי החשוד

לידי משטרת ירושלים הגיע סרטון נוסף של החשוד בתקיפת השף שלום קדוש, ובו נראה עלי אדקידק מחליף בגדים במהלך מנוסתו. מעצרו הוארך ב-24 שעות נוספות

פורסם בתאריך: 4.4.21 19:09

ממצא חדש שהגיע לידי חוקרי משטרת ירושלים שופך אור נוסף על תקיפת השף שלום קדוש, והוא עשוי להוביל לכך שהחשוד עלי אדקידק יואשם גם בשיבוש הליכי חקירה ומשפט.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בסרטון, שהגיע היום (ראשון) לידי המשטרה, נראה אדקידק כשהוא מחליף בגדים במהלך מנוסתו מתחנת הדלק שבה אירע השוד. גורמים במשטרת ירושלים ציינו כי הסרטון החדש מבסס את החשד לפיו אדקידק ניסה להטעות את החוקרים, בטענה כי כלל לא היה בזירת האירוע.

בדיון על הארכת מעצרו נציג המשטרה ביקש להאריך את המעצר ביומיים לצורך ביצוע פעולות חקירה נוספות, על סמך החומר החדש שהפרקליטות ביקשה השלמת חקירה בעניינו. "החומר החדש הגיע רק היום בבוקר. היינו אמורים לחקור את החשוד בעקבות זאת, אבל לא ניתן היה למשוך אותו ממעצר בגלל הנחיות הקורונה", ציין נציג המשטרה.

עו"ד אשרף חסן, שמייצג את החשוד בשוד ותקיפת השף קדוש, טען מנגד: "ביום שישי התייצב נציג המשטרה והצהיר שעד ליום ראשון תוגש הצהרת תובע. בפרוטוקול ציינו שיש את הסרטונים וכל שנותר זה לאמת את החשוד עם החומרים. המשטרה לא ציינה שיש חומר חקירה חדש שממתינים לו. בשל אי ניצול ימי החקירה צריך להביא לשחרורו".

השופטת עדי בר-טל החליטה להאריך את מעצרו של אדקידק ביממה אחת, עד מחר (שני) בשעה 12:00 לכל המאוחר. עד אז צריכה המשטרה להגיש הצהרת תובע נגדו. בהחלטה ציינה השופטת: "לחשוד עבר פלילי עשיר בעבירות של גניבת רכב, קשירת קשר לביצוע פשע וניסיון גניבה. לנוכח העובדה שתיעוד חדש הועבר פיזית למשטרה רק היום, החשוד טרם נחקר. אני סבורה שיש לאפשר למשטרה לבצע את פעולת החקירה האחרונה שהינה מהותית, ולכן אני מאריכה את המעצר עד מחר בשעה 12:00".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת6"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר