בית-קברות בקומות גבעת-שאול (צילום: אורן בן-חקון)
בית-קברות בקומות גבעת-שאול (צילום: אורן בן-חקון)

ההלוויה של עובד עיריית ירושלים בוטלה: המשטרה ביקשה לשלוח את גופתו לבדיקה

כחודש לאחר שנפגע קשה בתאונת עבודה במרכז הלוגיסטי של עיריית ירושלים - נפטר מפצעיו דוד זינו, תושב קטמון; הלווייתו נדחתה ברגע האחרון בעקבות בקשת הפרקליט המלווה את החקירה להעביר את גופתו לבדיקה

פורסם בתאריך: 5.4.21 21:55

הלם הערב בהר המנוחות בגבעת שאול – ברגע האחרון נדחתה הלווייתו של דוד זינו, עובד עיריית ירושלים, כבן 64, שנפגע באורח קשה לפני כחודש בתאונת עבודה במרכז הלוגיסטי של העירייה. זינו ז"ל, שמשפחתו מתגוררת בקטמון, היה מאושפז במשך כחודש במחלקת טיפול נמרץ בשערי צדק, אולם היום הוא נפטר מפצעיו.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


משפחתו קבעה לקיים את הלווייתו היום, שני, בשעה 17:20, בבית הקברות בגבעת שאול, אך ל"כל העיר" נודע כי זמן קצר לפני מועד ההלוויה המשפחה התבקשה על ידי פרקליט המלווה את החקירה המתנהלת סביב נסיבות תאונת העבודה במשטרת ירושלים לשלוח את הגופה לבדיקה במכון לרפואה משפטית באבו כביר, אולם המשפחה התנגדה. כך או כך, ההלוויה נדחתה.

עובדים בעיריית ירושלים, שתכננו להגיע להלווייתו של זינו ז"ל, קיבלו הודעה בקבוצת הוואטסאפ של עובדי אגף התברואה, זמן קצר מאוד לפני המועד – כי ההלוויה נדחתה.

כפי שפורסם ב"כל העיר" תאונת העבודה הקשה התרחשה ב-8.3.21 במרכז הלוגיסטי של עיריית ירושלים. זינו נפצע בעת שעסק בחיבור מנוף למתקן אשפה, הוא פונה במצב קשה על ידי מד"א לבית החולים שערי צדק – שם הוא טופל על ידי צוותי טיפול נמרץ. בשערי צדק ציינו הערב כי "מרגע הגעתו במצב קשה מאוד הוא טופל במסירות רבה על ידי צוות רב תחומי, ואנו משתתפים בצערה העמוק של המשפחה".

מאז, כאמור, חוקרת המשטרה את נסיבות התאונה והמקרה דווח למשרד העבודה.

בשיחה עם "כל העיר" סיפר אחד משכניו של דוד זינו ז"ל כי "הוא היה שכן נחמד ונפלא. הקים משפחה לתפארת ואיש מסור למשפחתו. למרות גילו המבוגר הוא המשיך לעבוד קשה ומצא את מותו באופן טראגי. יהי זכרו ברוך".

דוד זינו ז"ל הותיר אחריו אישה, ילדים ונכדים. יהי זכרו ברוך.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת6"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. נפתלי

    מקווה שמה שהציבור רוצה לדעת יספרו לו, מה היה ומה קרה ומה הממצאים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר