עבודות בכניסה לעיר (צילום: שלומי הלר)
עבודות בכניסה לעיר (צילום: שלומי הלר)

תנופת העבודות בירושלים: חברת החשמל החלה לתבוע קבלנים בגין נזקים לתשתיות

אחרי הגיחון: גם חברת החשמל החלה לפעול משפטית מול קבלנים בירושלים, שפוגעים לטענתה בתשתיות במסגרת העבודות שמבוצעות בעיר

פורסם בתאריך: 1.5.21 19:57

עבודות התשתית שמבוצעות ברחבי ירושלים הפכו בשנתיים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהשגרה בעיר – מדובר בפרויקטים להקמת קווי הרכבת הקלה החדשים, חפירת מנהרות ושדרוג כבישים. כעת, חברת החשמל החליטה לתבוע חברות קבלניות שלטענתה גורמות נזק לתשתיות החשמל בעיר.

מדובר במהלך שהחל תאגיד המים והביוב בירושלים – הגיחון. כפי שפורסם בתחילת החודש ב"כל העיר" הגיחון הודיע כי הוא יחריף את צעדיו מול חברות קבלניות שיפגעו במערכות המים והביוב.

חברת החשמל לוקחת את הנושא צעד קדימה והגישה לאחרונה תביעה בבית משפט השלום נגד החברה הקבלנית 'האחים ברדריאן' על סך של 25 אלף שקלים. בכתב התביעה נטען כי במהלך חודש אוגוסט 2020 ביצע עובדי החברה עבודות בדרך רופין בירושלים, במהלכן נפגעה וניזוקה רשת מתקני חשמל באזור. בכתב התביעה נכתב כי לאחר שפניות חברת החשמל לחברת 'האחים ברדריאן' לשאת בעלויות הנזקים שנגרמו לה לא נענו – הוגשה התביעה. "בעת האירוע היה השטח בבעלותה או בשליטתה של הנתבעת", כך מצוין בכתב התביעה, "ואין התובעת יודעת ולא יכולה לדעת את הסיבה הממשית לארוע, והואיל ובנסיבות המקרה מתיישב הדבר יותר עם רשלנותה של התבעת או מי מטעמה".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תביעה נוספת שהגישה חברת החשמל כנגד החברה, מתייחס לעבודות שבוצעו בשדרות ויצמן באזור הכניסה לעיר במהלך חודש יוני 2019, לפיה ניזוקה רשת מתקני חשמל. סכום התביעה עומד על כ-18 אלף שקלים.

זירה נוספת בה פעלו עובדי החברה הקבלנית ופגעו לטענת חברת החשמל בתשתיות חשמל היתה בצומת פת – באירוע שהתרחש במהלך חודש אוקטובר 2019, נתבעת החברה בסכום של 17 אלף שקלים.

במענה לפניית "כל העיר" – מחברת 'האחים ברדריאן' נמסר בתגובה: "חברתנו מבצעת פרויקטים רבים ושונים בארץ בכלל ובירושלים בפרט. מיותר לציין כי אנו עושים ככל שביכולתנו בכדי להימנע מפגיעות בתשתיות תוך השקעת משאבים רבים בהדרכות למפעילי הצמ"ה, הדרכות למנהלי עבודה וחידוש ציוד כלי צמ"ה בעל רמות דיוק גבוהות. יש לזכור כי ביצוע עבודות על תשתיות ישנות לעתים, באזורים אורבניים צפופים והומי אדם וכלי רכב, שטחי העבודה מוגבלים ומצומצמים בהתאם לאופי העבודה. מבלי להיכנס לאירוע פרטני כזה או אחר חברתנו לוקחת אחריות על נזקים, תוך טיפול במפגע עד לסיומו, 'כשחוטבים עצים ניתזים שבבים'. בניית הארץ וירושלים וכבני ירושלים היא בנפשינו – אנו גאים לבנות את בירתנו לעד ישנן פגיעות שמטופלות באופן מלא".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. גדעון

    בכל הארץ הכל פתוח ,רק עיריית ירושלים הגולם איין קבלת קהל .חבורת פושעים שולטת שם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר