מתחם החדשנות החדש בגוננים (צילום: נעם פיינר)
מתחם החדשנות החדש בגוננים (צילום: נעם פיינר)

בהשקעה של כחמישה מיליון שקלים: עבור דור היזמות הבא – מתחם חדשנות נחנך בגוננים

אולפן ניו מדיה, חלל עבודה משותף, מרחב אמנות והאב טכנולוגי: מתחם חדשנות, שמשתרע על שטח של כ-700 מ"ר, נחנך השבוע בשכונת גוננים

פורסם בתאריך: 8.4.21 14:01

עיריית ירושלים חנכה ביום שלישי, 4.6, מתחם חדשנות בשכונת גוננים, הכולל אולפן ניו מדיה, חלל עבודה משותף, מרחב אמנות והאב טכנולוגי. המתחם משתרע על שטח כולל של כ-700 מ"ר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


המתחם החדש, שמטרתו לפתח את החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי ברחבי העיר, יאגד את מרכז החדשנות והיזמות JLM SPARK ואת מרכז פואנטה ויהווה בית לשני המרכזים. שני המרכזים, שהוקמו על ידי אגף חברה בעיריית ירושלים, עתידים לפעול יחד במבנה משותף, והם יופעלו מתוך ראיה חינוכית הוליסטית ומתוך כוונה לייצר קהילת חדשנות שכונתית ולהוות מרכז חדשנות לכל הירושלמים והירושלמיות מרחבי העיר.


חניכת מתחם החדשנות החדש בגוננים (צילום: נעם פיינר)

חניכת מתחם החדשנות החדש בגוננים (צילום: נעם פיינר)


"המתחם יכלול את JLM SPARK, אשר הוקם על מנת לאפשר לכל תושבי העיר לרכוש מיומנויות מעולמות החדשנות והיזמות. מטרת המרכז היא פיתוח ועידוד העשייה הירושלמית בתחומים אלו ולתרום למינוף וצמיחת האקו-סיסטם הירושלמי, תוך יצירת דור של בני נוער וצעירים שינהיגו את העיר באמצעות כלים מעולם היזמות", מציינים בעיריית ירושלים. "עוד יכלול המתחם את מרכז 'פואנטה', המהווה למעשה מרחב ללמידה עכשווית של מינהל חינוך, הפועל בשיתוף עם בתי הספר, במטרה להקנות מיומנויות וללוות את המורים והמנהלים בהובלה של תהליך השינוי הבית ספרי. במרכז זה פועלים לביסוס הקשר בין בתי הספר לקהילה שמקיפה אותם, למען יצירת קהילה חינוכית מקומית".

עבודות השדרוג של המבנה, שבהן השתתף מפעל הפיס, כללו שיפוץ עומק יסודי והחלפת כל מערכות הבסיס של המבנה, כך שיתאים באופן מיטבי לייעודו החדש. סך כל ההשקעה במיזם הינה כחמישה מיליון שקלים והוא יופעל על ידי אגף חברה בעיריית ירושלים.

 


ראש העיר משה ליאון בחניכת מתחם החדשנות החדש בגוננים (צילום: נעם פיינר)

ראש העיר משה ליאון בחניכת מתחם החדשנות החדש בגוננים (צילום: נעם פיינר)


אירוע החניכה התקיים במעמד ראש העיר ירושלים משה ליאון, מנכ"ל העירייה איציק לארי, מנהל מחלקת מבני תרבות וסביבה במפעל הפיס אבי דבי ובכירים נוספים.

ראש העיר משה ליאון מוסר כי "מדובר בצעד נוסף של עיריית ירושלים המקדמת את מערכת החינוך העירונית החדשנית והרלוונטית למאה ה-21. נמשיך לפעול במגוון דרכים, במטרה לשדרג את החינוך בעיר למען עתידם של ילדי ירושלים".

מנהל מחלקת מבני תרבות וסביבה במפעל הפיס, אבי דבי: "אני מברך על שיתוף הפעולה הפורה עם עיריית ירושלים ועל סיומו של עוד מיזם מוצלח למען רווחתם של תושבי העיר. נמשיך לשתף פעולה ולהשקיע משאבים רבים למען רווחת הקהילה ולמען רווחתם של תושבי ירושלים".


מתחם החדשנות החדש בגוננים (צילום: נעם פיינר)

מתחם החדשנות החדש בגוננים (צילום: נעם פיינר)


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת6"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר