מור שילת ז"ל, זירת התאונה הקטלנית ברחוב דרך חברון בירושלים (צילומים: מתוך פייסבוק, כב"ה ירושלים)
מור שילת ז"ל, זירת התאונה הקטלנית ברחוב דרך חברון בירושלים (צילומים: מתוך פייסבוק, כב"ה ירושלים)

הדריסה למוות של מור שילת ז"ל בכביש דרך חברון: הנהג החשוד שוחרר למעצר בית

התאונה המזעזעת שהתרחשה בתחילת השבוע בכביש דרך חברון: בית משפט השלום בירושלים החליט לשחרר בהסכמת המשטרה למעצר בית לשבועיים את הנהג החשוד בדריסתה למוות של מור שילת ז"ל

פורסם בתאריך: 8.4.21 12:58

בית משפט השלום בירושלים הורה היום, חמישי, על שחרורו של נהג ההסעות, מגד שקיראת, צעיר כבן 21, מג'בל מוכאבר, למעצר בית ל-14 ימים.

הנהג חשוד בהמתה בקלות דעת, בנהיגה ברמזור אור אדום, באי ציות לאור אדום בנסיבות מחמירות ובשיבוש הליכי משפט.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בהחלטת בית משפט השלום נכתב כי שקיראת יפקיד ערבות בסך של כ-15 אלף שקלים, וייאסר עליו ליצור קשר עם ארבעה ממכריו. יש לציין כי ההחלטה לשחררו למעצר בית התקבלה בתיאום ובהסכמת משטרת ירושלים.


זירת התאונה הקטלנית ברחוב דרך חברון בירושלים (צילום: רועי שכטר, דוברות מד"א)

זירת התאונה הקטלנית ברחוב דרך חברון בירושלים (צילום: רועי שכטר, דוברות מד"א)


כפי שפורסם ב"כל העיר", בתחילת השבוע התרחשה תאונה מזעזעת בכביש דרך חברון בירושלים, שבה נהרגה מור שילת בת ה-25 מגבעת מרדכי. בסרטון שתיעד את רגעי התאונה הקשים, שפורסם ב"כל העיר", נראה נהג ההסעות חוצה את הצומת במהירות, ככל הנראה באור אדום, מתנגש ברכב ולאחר מכן סוטה שמאלה ודורס למוות את הולכת הרגל. שילת ז"ל נהרגה במקום.



נציג המשטרה רס"מ נזאר אבו עקל אמר בדיון הארכת המעצר הראשונה של שקיראת כי "מדובר בתאונת דרכים קטלנית בה נהרגה הולכת רגל שסך הכל חצתה את הכביש במעבר חצייה בצומת דרך חברון פינת צבי נוימן, בהתנהלות ובהתנהגות של נהג בקלות דעת גרם למותה של הולכת הרגל", והוסיף כי "נגרם נזק לשבעה כלי רכב, שמונה פצועים שפונו לבתי חולים, הנהג חשוד בנהיגה בקלות דעת, המתה בקלות דעת, כניסה לצומת באור אדום, וחבלה של ממש".

סנגורו של החשוד עו"ד אכרם חליחל טען בשם מרשו כי "הוא נסע באור ירוק ובמהירות המותרת במקום, ונהגת אחרת שבאה מימינו ככל הנראה היא זאת שנכנסה לצומת וגרמה לתאונה".

"כולנו פה בהלם", כך סיפר בכאב משה אלון, מכר של המשפחה ותושב שכונת גבעת מרדכי בשיחה השבוע עם "כל העיר". "מור היתה אישה חייכנית ושמחה, נשמה טובה, עדינת נפש. היא בעלת צרכים מיוחדים ועבדה בעמותת שק"ל, רק לפני כמה ימים היינו איתה ועם אמא שלה בהופעה של להקת שלווה, והיא רקדה, שמחה ונהנתה שם עם הילדים שלי ועם אשתי. עם כל הקשיים איתם היא התמודדה היא תמיד שמרה על שמחת החיים".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת6"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שלומי

    מה זה הטרוף הזה לשחרר את הרוצח למעצר בית??????????????. בית משפט אכזר טיפש ומרושע. עצוב מאוד מצב היהודים בארצם היחידה. מצער מאוד על הצעירה מור שילת שנגדעו חייה.. יהי זכרה ברוך

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר