תקיפת נוסע חרדי ברכבת הקלה בירושלים (צילום: רץ ברשת מפורסם לפי סעיף 27 א לחוק זכויות היוצרים להוספת קרדיט נא לפנות למערכת)
(צילום: רץ ברשת מפורסם לפי סעיף 27 א לחוק זכויות היוצרים להוספת קרדיט נא לפנות למערכת)

אביו של הנער שהותקף ברכבת הקלה ל"כל העיר": "היום זו סטירת לחי, בפעם הבאה זה יכול להיות יותר חמור"

אביו של הנער החרדי, שהותקף ברכבת הקלה, מספר הבוקר בשיחה עם "כל העיר" על התחושות הקשות של בנו: "הוא מרגיש עלבון נוראי; כאבא סיכמתי איתו שאין יותר נסיעות ברכבת הקלה, בוודאי שלא בשעות הערב"

פורסם בתאריך: 16.4.21 10:47

"היום זו סטירת לחי, בפעם הבאה זה יכול להיות משהו יותר חמור", כך מגיב לראשונה ל"כל העיר" הבוקר אביו הנסער של הנער החרדי בן ה-14, שהותקף בערב יום העצמאות, ברכבת הקלה על ידי חשוד שסטר לו. הנער היה בדרכו ממרכז העיר לכיוון ביתו בשכונת נוה יעקב – האירוע האלים תועד ופורסם הרשת החברתית טיקטוק. כפי שפורסם הבוקר ב"כל העיר" חשוד בן 21 מבית חנינא נעצר בחשד למעורבות באירוע.

"כאבא סיכמתי איתו שאין יותר נסיעות ברכבת הקלה, בוודאי שלא בשעות הערב", אומר האב ל"כל העיר".

איך מרגיש הבן שלך?
"הוא מרגיש עלבון נוראי, ברור לי שאצטרך לבדוק איך ניתן להתמודד עם זה. ברגע שהוא חזר הביתה הדבר היחיד שיכולתי לעשות זה לשבת איתו ביחד ולחבק אותו, ולומר לו שזה לא הוא, זה אנחנו כיהודים תמיד סבלנו בגלות, ואנחנו כנראה עדיין בגלות, למרות שאנחנו ביום העצמאות של מדינת ישראל".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון



"לפני שפורסם התיעוד, לא חשבתי שיהיה מה לעשות עם זה", מוסיף ומספר האב, "אבל ברגע שראיתי את הסרטון – פניתי מיד ליו"ר ארגון השיטור הקהילתי בשכונה – 'השומרים', ובתוך דקות מפקד תחנת שפט בנוה יעקב היה מעורב, הדברים התחילו להתגלגל וזומנו לתת עדות בתחנה. הידיעה שפה בשכונה יש לנו כתובת ועם מי לדבר סייעה לנו רבות. נרצה שימוצה הדין עם התוקף, כדי שלפחות נדע שיש ביטחון בדרכים".

"התקיפה הזאת לא כוונה נגד הבן שלי", מדגיש האב, "אלא היא כוונה לכל אחד ואחד מאיתנו באשר הוא יהודי, ואיך הוא כנער יהודי שישב באותו רגע במיקום הנוכחי חטף את זה בשביל כולנו".

לדברי האב, בנו קרא לעזרה לאחר שהותקף, "אך מאבטח של הרכבת הקלה שישב בקרון, במרחק לא רב, היה עסוק בטלפון שלו, והתוקף ברח".

במענה לפניית "כל העיר" – מהעירייה נמסר בתגובה כי "מבדיקה שנעשתה עולה כי המאבטח לא יכול היה למנוע את האירוע האלים ופעל על פי סמכויות המאבטחים, לפיהן, אסור היה לו לנהל מרדף רגלי. לדברי המאבטח, הוא לא החזיק בידיו מכשיר טלפון. המאבטח דיווח מיידית על האירוע ובמקביל הועבר דיווח גם למשטרה. עיריית ירושלים תסייע לחקירת המשטרה ככל שידרש. ראש העיר ירושלים, משה ליאון, רואה בחומרה כל אירוע אלים ומגנה אותו".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת3"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. שלמה

    זה לא המקרה הראשון ולא האחרון כל יום יש אירוע אלימות מצד הערבים ויותר מזה יש מקבצת נדבות ערבייה שעולה לכל הרכבות ומבקשת בכח מאנשים כסף ומי שלא נותן לה היא מקללת אותו ותוקפת באלימות מילולית ראיתי כמה זקנים כאלה וכשפניתי למאבטחים ולאחראים עליהם נאמר לי שאי אפשר לעשות כלום אז בשביל מה יש אבטחה צריך לעשות סוף לטרור הערבי ברכבת הקלה

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איפה המאבטחים? מה ההפקרות הזאת. צריך לעשות סוף להתפרעויות חסרות הרסן של הצעירים הערבים שצועקים ומקללים.

  3. ירושלמי

    בלי להצדיק המעשה הנפשע חלילה , אבל למה הבחור הישיבה היה בלי מסכה ?!

  4. דתי שפוי

    לא מבין למה ערבים תוקפים חרדים ?
    חרדים וערבים חולקים אותם הדעות נגד הצבא , נגד מדינה ציוני ובעד מדינה הלכה/שרייעה
    ובכלל בעוד 40-30 שנה , החרדים וערבים יהיו רוב מוחלט במדינה , ואז הם יצטרכו להסתדר ביחד
    בקיצור , אירוע עצוב..

  5. אליה

    הבן שלו יושב בלי מסכה ואף אחד לא מאיר להם יכול להיות שזה מה שעצבן אותו, למה אבא שלו מדבר על זה שהוא יושב בלי מסכה?

  6. לא לוותר .

    לא לוותר לערער אם התיק נסגר ככה קרה גם לבן שלי ערערנו כי הפרקליטות רצתה לסגור את התיק בסוף התוקף אוצץ לשלם 500 שח אומנם מעט מאוד אבל לפחות לא יצא בלי כלום!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר