הרכבת הקלה (צילום: באדיבות סיטיפס)
הרכבת הקלה (צילום: באדיבות סיטיפס)

היוזמה שמקודמת בעיריית ירושלים: הארכת שעות הפעילות של הרכבת הקלה בקיץ

ראש העיר משה ליאון פנה למשרד התחבורה בבקשה לקדם מהלך להארכת שעות הפעילות של הרכבת הקלה במהלך חודשי הקיץ - לתוך שעות הלילה בסופי השבוע

פורסם בתאריך: 19.4.21 18:43

האם הרכבת הקלה תפעל בחודשי הקיץ עד לשעות הלילה הקטנות? ראש העיר משה ליאון מקדם יוזמה מול משרד התחבורה להארכת שעות פעילות הרכבת הקלה בסופי השבוע במהלך הקיץ. ליאון פנה למשרד התחבורה, באמצעות צוות תכנית אב לתחבורה, וביקש לקדם מהלך להארכת שעות הפעילות של הרכבת הקלה באופן של 'קווי קיץ'.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בעירייה מבהירים כי "כיום שירות הרכבת הקלה פעיל בימי חמישי עד השעה 22:45 ובמוצאי שבת עד השעה 23:50. בהתאם לבקשת ראש העיר ליאון, הכוונה היא להאריך את השירות ולהתאימו לשעות הפעילות של קווי הלילה המאוחרות".

כפי שפורסם ב"כל העיר" ביום שישי האחרון, 16.4.21, אחרי עשור שבו חברת סיטיפס הפעילה את הרכבת הקלה בירושלים – תפעול המערך עבר לחברה החדשה – "כפיר" (שותפות של שפיר הנדסה ו-CAF הספרדית), שזכתה במכרז. בחברת כפיר הדגישו כי בשלב הראשון פעילות הרכבת הקלה, תחת חברת כפיר, המפעילה החדשה, "תמשיך באופן ישיר את זו של קודמתה, ללא כל שינוי בפריסת התחנות הקיימות. את כרטיסי הרב-קו יש לתקף בטרם העלייה לרכבת בעמדות המיועדות לכך – ללא כל שינוי".

ראש העיר משה ליאון מציין כי "לקראת ימי הקיץ ועם התקדמות מבצע חיסוני הקורונה, מרכזי הבילוי, התרבות, הפנאי והספורט בעיר נפתחו מחדש, ותושבי ירושלים והמבקרים בה ממלאים את הרחובות. בהתאם לכך, הארכת שעות פעילות הרכבת הקלה בחמישי בלילה ובמוצאי שבת תאפשר למבקרים ולתושבים אמצעי תחבורה בטוח, אמין וזמין, שישרת אותם ויפחית את עומסי התנועה. עם סיום תקופת ההסתגלות של חברת כפיר, אני פועל שתתקבל החלטה להאריך את שעות הנסיעה וכך נוכל להציג לירושלמים ולתיירים אלטרנטיבה מועדפת לתנועה בעיר".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת3"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. דישראלי

    ומה עם הרכבת ירושלים – ת"א? אין שרות בסופ" ש ובשבוע נפסק ב21:30.
    אפילו לבית שאן הרכבת נוסעת עד חצות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר