הזבל שנזרק לחצר הבית (צילום: שמעון יצחק)
הזבל שנזרק לחצר הבית (צילום: שמעון יצחק)

החצר הפרטית בקרית היובל – הפכה לפח האשפה השכונתי

תושב קרית היובל מספר ל"כל העיר" כי שכניו משליכים אשפה לתוך החצר הפרטית שלו; העירייה: "נבצע הגבהה במתקן למניעת השלכת אשפה לחצר"

פורסם בתאריך: 25.4.21 14:41

הסיוט של שמעון ברוך מקרית היובל: במהלך החודשים האחרונים הציבה העירייה עגלת אשפה בשטח הסמוך לחצר ביתו בשכונה ברחוב הציונות, אולם לאחר מספר ימים, הבחין ברוך, בשקיות אשפה שנזרקות על ידי תושבים לתוך הגינה הפרטית שלו.

בשיחה עם "כל העיר", הוא מספר כי "אנשים מעיפים שקיות אשפה לחצר שלי, זה סיוט, חלק מהשקיות פשוט נוחת אצלי בגינה".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


לטענת ברוך, "כמעט כל יום אני נאלץ לאסוף את השקיות ולזרוק לפח. פניתי בנושא לעירייה והיא הציעה לשלוח לי כל פעם עובד ניקיון שיבוא ויוציא בכל פעם את הזבל מהגינה, לא הסכמתי. הם רוצים לשלוח לי אנשים לבית כשאני לא בבית, מה זה צריך להיות".

בקשתו של ברוך מהעירייה היתה הגבהת הגדר החוצצת בין הגינה לפח האשפה: "בסך הכל להגביה במטר עם ברזנט, לא לסגור את הגדר, העיקר שלא יזרקו לי זבל בבית. זה פשוט, אבל הם מסרבים כי הם חושבים שכולם יבקשו פתרון דומה".

"זה סיוט", מתאר ומוסיף ברוך, "זה גם סירחון וגם מביא לי עכברים. ביום ראשון האשפה עולה על גדותיה – חומוס, חמין, עצמות של דג, זה גועל של נפש, המכולה ריקה, אבל אנשים זורקים על הרצפה, זו בושה וחרפה".

במענה לפניית "כל העיר" – מעיריית ירושלים נמסר בתגובה, "לאחר סיור שהתקיים במקום על ידי מנהל אגף התברואה ובחינת הבקשה, תבצע העירייה הגבהה במתקן למניעת השלכת אשפה לחצר".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגובות

7 תגובות
7 תגובות
  1. מזי

    תופעה כל כך מוכרת ובזויה בירושלים.
    גם אני מאוד סובלת מההתנהגות המכוערת הזאת.
    ולאבי האידיוט מהתגובה הקודמת, כנראה שהחיים שלך בזבל, וכך אתה ניראה, גועל נפש.

  2. זבל מי שמלכלך, לא משנה מאיזה מוצא הוא!

    למה החלטת שזה בגלל חרדים?!

    אני מתגוררת בשכונה אחרת והמטנפים העיקריים הם לא החרדים אלא מגזר ועדה שלא אגיד את שמם.

  3. סוזי

    אני גרה בקרית היובל, חצי מהבניין בערך חרדים, ונקי מאוד, אף אחד לא זורק זבל מחוץ לפח, אך לצערי זה לא מונע מאחת השכנות לצעוק על החרדים שהם מלוכלכים. למה? לא חבל? בניין נעים, רגוע, נחמד, אנשים נחמדים, הראשונים לעזור כשצריך, למה להאשים סתם?

  4. גידי

    הכל עיניין של חינוך אבל גם רצון לעזור ולתקן ! איזה יופי שהצליח לך עם הערייה ומנהל הנפה של קריית יובל כי לי/ו לא מצליח אף פעם , הערייה ברוב חוצפתה מוסיפה עוד עגלות אשפה על המידרכה בר"ח דהומיי במרכז ללא שום היחשבות מפאת הזיהום הריח והמראה ובעיקר מהכשל שכולם צריכים לעקוב את המיפגע ולסכן את עצמם ברדתם לכביש ובעיקר ילדים לאחר סיום ביה"ס שמחכים להסעות ולהורים יום אחר יום ובמשך שנים המצב הוא כזה ותודה ל "ה שעדיין לא ניגמר ברע ! הסירו מעלינו את החרפה והביזיון וההטרדות של השנים וסלקו את הכיעור והמיכשול מעל המרחב הפרטי שלנו וטובה שעה אחת קודם ! בושה וחרפה !

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר