כלא עופר, פלאפונים שנתפסו הלילה (צילומים: אולבייה פיטוסי, דוברות שב"ס)
כלא עופר, פלאפונים שנתפסו הלילה (צילומים: אולבייה פיטוסי, דוברות שב"ס)

ניסיון הברחת הענק של טלפונים סלולריים – הלילה בכלא עופר: "התפיסה הגדולה ביותר"

הניסיון הגדול ביותר של ניסיון הברחת טלפונים ניידים לכלא בוצע הלילה בבית הסוהר עופר מצפון לירושלים: עציר פלט מגופו 24 מכשירים סלולריים, 18 כרטיסי סים וארבעה רמקולים

פורסם בתאריך: 26.4.21 11:48

סוהרי בית הסוהר "עופר", מצפון לירושלים, קיבלו במהלך הלילה, ראשון, עצור, בן 23, תושב יריחו, בגין חשד להתפרצות לרכב. בתהליך קליטתו של העצור בוצעה בדיקת מגנומטר ידני, אשר צפצף בחלק גופו התחתון, והעלה את חשד הסוהרים שהוא הסליק בגופו אמצעים אסורים.

בכלא עופר מספרים כי החשד התעצם לאור הכחשתו וניסיונו להביא לקליטתו המהירה לתוך המתקן. לאחר תשאול נוסף של צוות הסוהרים הודה העצור שהסליק בתוך גופו טלפונים סלולריים. בבדיקה שבוצעה בגופו עלה כי הוא פלט 24 מכשירים סלולריים מסוג 'סרסור', 18 כרטיסי סים ו-4 רמקולים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


העצור הועבר לבידוד לענישה ונפתח כנגדו תיק חקירה במשטרה.

"זוהי התפיסה הגדולה ביותר שנתפסה בניסיון החדרה של עצור בודד", מוסרים הבוקר בשירות בתי הסוהר, "בזכות עירנותם ומקצועיותם של סוהרי בית הסוהר, נמנעה הכנסתם של אמצעים אסורים רבים מחוללי פשיעה וטרור. סוהרי שב"ס ימשיכו לעשות כל שניתן בכדי להגן על ביטחונם של תושבי המדינה ולשמור על הסדר בתוך מתקני הכליאה".

אין זו הפעם הראשונה שבה עצירים מנסים להבריח טלפונים ניידים, בתוך גופם, לתוך כותלי בית הסוהר. מדי פעם בפעם תופסים הסוהרים עצירים אשר מסליקים מכשירים ניידים ופוליטים אותם מגופם בעת קליטתם בכלא. בתוך בית הסוהר, העצורים שמחדירים את הטלפונים הסלולריים בתוך גופם, מכונים 'עצורי רקק', הם נעצרים בעבירות שוליות במטרה להישלח לתוך הכלא כשהם 'טעונים' במכשירי פלאפון בתוך גופם ומביאים את עצמם להיעצר על ידי כוחות הביטחון במטרה להחדיר לבית הכלא את המכשירים לאסירים. מטרתם או מטרת השולח שלהם היא להצליח ולהחדיר את המכשירים שבגופם לתוך האגפים הביטחוניים במטרה להשתמש בהם בין השאר לפעילות עוינת.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר