(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

האישום המזעזע: בן 30 שדד באלימות אישה מבוגרת בביתה במרכז העיר

כתב אישום הוגש נגד תושב ירושלים בן 31, שפרץ לביתה של אישה כבת 76 במרכז העיר - גנב ממנה כספים, היכה אותה והורה לה למסור לו תשלום כספי מדי שבוע

פורסם בתאריך: 29.4.21 12:22

האלימות המזעזעת כלפי קשישים וחסרי ישע לא פוסקת: פרקליטות מחוז ירושלים הגישה השבוע כתב אישום לבית משפט השלום בירושלים נגד צעיר בן 31, תושב העיר, לאחר שפרץ לביתה של אישה בת 76, ושדד אותה באלימות.

כזכור, המקרה התרחש בשבוע שעבר וכפי שפורסם ב"כל העיר" הצעיר הכה את הקשישה באגרופיו, ושדד ממנה כמה מאות שקלים ונמלט מהמקום. היא אותרה כעבור זמן קצר על ידי בנה שהגיע למקום והזעיק את המשטרה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


לפי כתב האישום, "ב-19 לאפריל בשעה 13:30 הגיע הנאשם לביתה של האישה במרכז העיר ודפק על דלת הכניסה, באותה עת שהתה המתלוננת בבית אך לא פתחה את הדלת, ומשסבר הנאשם כי אין איש בבית, גמלה בליבו החלטה להתפרץ לבית. לשם כך, עטה הנאשם כפפות על ידיו, הצטייד בכלי, חתך את סורג חלון הבית ונכנס לתוכו", כך מתואר בכתב האישום, "הנאשם הבחין באישה, אחז בה ואמר, 'תביא לי כסף, אני רוצה הרבה כסף'. בשל חששה כי יבולע לה, היא מסרה לנאשם 700 שקלים במזומן".

בהמשך, לאחר שנאשם לא התרצה מהסכום שקיבל ממנה, הוא אמר לה כי הסכום אינו מספק אותו. האישה השיבה לו כי ברשותה קופת צדקה המיועדת ליתומים והציעה לו את תכולתה. בתגובה, דחה הפורץ את הצעתה ואמר כי מדובר בכסף קטן. לאחר מכן, בכתב האישום נכתב כי האישה ביקשה מהפורץ שלא יעשה לה דבר מפני שהיא אלמנה, אך זה, תקף אותה ונתן מכת אגרוף בפניה.

לפי כתב האישום, הפורץ דרש ממנה כי הוא יגיע לביתה מדי שבוע ויקבל ממנה 200 שקלים, ואיים עליה, כי אם לא תעשה זאת, הוא יפגע בה, ואם היא תספר זאת למשטרה הוא יהרוג אותה. בשלב מסויים, ניסתה האישה להימלט מהבית ויצאה מדלת הכניסה, אז זה רדף אחריה, ומשך אותה בחוזקה לתוך הבית: "תוך שפניה נחבטו בחוזקה בדלת הכניסה", כך מתואר בכתב האישום.

הצעיר נאשם בעבירות של ביצוע עבירות של שוד, התפרצות למקום מגורים, תקיפת זקן, סחיטה באיומים, כליאת שווא ועוד.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מיכל
    בטח שוודי! שלושה יתרונות למנוול: כסף, כוח, ופגיעה ביהודיה חסרת מגן

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר