מרוץ בשטח (צילום: חברת כפיים)
מרוץ בשטח (צילום: חברת כפיים)

בשישי הקרוב: המרוץ הראשון בירושלים אחרי משבר הקורונה

עיריית ירושלים תקיים לראשונה את 'ירושלים CHALLENGE' - מרוץ שליחים הררי ומאתגר שיהווה יריית פתיחה לאירועי הספורט של אביב-קיץ 2021

פורסם בתאריך: 2.5.21 15:12

אירוע הספורט הראשון של עיריית ירושלים באביב-קיץ 2021 יהיה גם אירוע ראשון מסוגו בעיר: 'ירושלים CHALLENGE'. מדובר במרוץ שליחים הררי ומאתגר שייערך ביום שישי ה-07.05.21 החל משעות הבוקר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מרוץ השליחים, בהפקת חברת כפיים, מעניק למשתתפים חווית ריצה ייחודית ושונה העוברת במסלולים המאתגרים של הרי ירושלים כדוגמת עין לבן, יד קנדי וחירבת סעדים, באוויר הפתוח, אל מול נוף עוצר נשימה באחד המסלולים היפים בארץ. אורך המסלול הכולל של מרוץ השליחים הינו כ-30 ק"מ והוא מחולק לארבעה מקטעים בני 6-10 ק"מ. כל קבוצת משתתפים תמנה בין 2-4 רצים/ות אשר יבחרו בעצמם את המקטעים אותם ירוצו. בסיום מקצה הריצה שלהם יעבירו לרץ הבא של אותה קבוצה שבב אלקטרוני שיחליף את מוט השליחים המסורתי – עד להשלמת כלל המקטעים.


מרוץ בשטח (צילום: חברת כפיים)

מרוץ בשטח (צילום: חברת כפיים)


מדובר במרוץ שליחים תחרותי לכל דבר, עם מדידת זמנים בכל מקטע, כאשר הקבוצה שתסיים את המרוץ בשקלול הזמנים הטוב ביותר תוכתר כמנצחת.

המרוץ יוזנק בשעה 6:30 בבוקר ממתחם אקווריום ישראל (סמוך לגן החיות התנ"כי), שיהווה גם את נקודת הסיום. קיימת נקודת החלפה מרכזית בחירבת סעדים ולרשות הרצים יעמדו שאטלים ללא עלות מנקודת ההחלפה לקו הזינוק.

האירוע יתקיים בהתאם להנחיות משרד הבריאות והתו הירוק ובתיאום ושיתוף פעולה עם משטרת ישראל ומד"א. כל משתתף במרוץ יקבל במתחם הזינוק ערכת ריצה הכוללת חולצה מנדפת זיעה, מספר חזה ואת שבב המדידה. פרטים והרשמה בקישור זה.

ראש העיר משה ליאון: "אני גאה להוציא לדרך את אירועי הספורט אביב-קיץ של עיריית ירושלים. החזרה המבורכת לשגרה כוללת את הפעילות הספורטיבית ואני קורא לכל תושבי העיר לקחת חלק – לרוץ, לרכוב ולשחק".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. אחד שיודע לשאול

    אם עין לבן נחשב בעיני עיריית ירושלים (בצדק) "אחד המסלולים היפים בארץ…" מדוע הבהילות להרוס אותו עם שכונה הזויה שתחליף 11,000עצים בדרגנועים ושאר פתרונות הזוים!?!

  2. גדעון

    עיריית ירושלים והעומד בראש ,מלא דאווין מלא כתבות .עיריה סגורה ואין שרות תתבישו

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר