בניין עיריית ירושלים, כיכר ספרא (צילום: שלומי כהן)
בניין עיריית ירושלים, כיכר ספרא (צילום: שלומי כהן)

הפרשה שמסעירה את עיריית ירושלים: עובד בכיר נסחט על רקע מיני

היחידה המרכזית (ימ"ר) במשטרת מחוז ירושלים חוקרת חשד לפיו עובד עירייה בכיר נסחט במיליוני שקלים על ידי מספר חשודים, שאיימו לחשוף פרשה מינית הקשורה אליו, לכאורה

פורסם בתאריך: 2.5.21 21:17

עובד בכיר בעיריית ירושלים נמצא, על פי החשד, במרכזה של פרשת סחיטה על רקע המיני – כך עולה מחקירה של היחידה המרכזית של מחוז ירושלים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מפרטי החקירה עולה כי מספר חשודים סחטו את העובד הוותיק ואיימו לחשוף פרשה מינית הקשורה אליו, לכאורה, אלא אם כן זה ישלם להם 2.5 מיליון שקלים. העובד הגיש תלונה למשטרה ומסר שהוא מאוים על ידי הסוחטים.

עם תחילת החקירה לפני מספר שבועות, בית משפט השלום הוציא צו איסור פרסום על הפרשה, וכעת היא הותרה לפרסום בחלקה, ונותר רק האיסור על פרסום זהותו של הקורבן או כל פרט העלול לחשוף את זהותו.

במשטרת ירושלים מציינים כי "משטרת ישראל חוקרת פרשייה בה מספר חשודים המעורבים בסחיטה באיומים, קשירת קשר לעשות פשע והלבנת הון. בעקבות תלונה שהוגשה לפני מספר שבועות לצד צו איסור פרסום שניתן בבית משפט, החלה חקירה ביחידה המרכזית בחשד למעורבות שלושה חשודים בסחיטת המתלונן באיומים, קשירת קשר לפשע והלבנת הון. השלושה נעצרו על ידי המשטרה ומעצרם הוארך".

"תחילת הפרשה לפני כשנתיים לערך, עת החלו מי מהחשודים לסחוט את הקורבן בסכומי כסף של עשרות אלפי שקלים", מספרים במשטרה, "אותו העביר לכיסם, ובמהלך השנתיים הצטבר הסכום שהועבר לרשותם על פי החשד לסך של למעלה מ-2 מיליון שקלים, על רקע איומים לפרסם צילומים בעלי אופי מיני של הקורבן".

בעקבות תלונות, החלה היחידה המרכזית ירושלים בחקירה מקצועית ומאומצת, תוך שנעצרו שלושת החשודים (29 ו-32, מעלה אדומים; 45, ירושלים) והם הועברו לחקירה ומעצרם הוארך מעת לעת.

בדיון הארכת מעצר שהתקיים אתמול, ראשון, צמצם בית המשפט את היקף הצו הקיים בתיק והתיר פרסום הפרשה ללא חשיפת זהות הקורבן. " מדובר בחקירה יסודית של משטרת ישראל, שהובילה לחשיפת זהותם של החשודים בסחיטתו של אזרח. חקירת המקרה נמשכת במטרה להקים תשתית ראייתית למיצוי הדין עימם", מדגישים במשטרה.

עו״ד יהודה שושן, שמייצג את אחד החשודים, מסר בתגובה ל"כל העיר": "מרשי טוען כי הוא תפס את המתלונן מבצע מעשים מיניים. המתלונן הציע למרשי דמי שתיקה על מנת ששמו לא יוכפש. מרשי שולל מכל וכל סחיטת כסף ואיומים וכפי הנראה ישנם גורמים נוספים שהיו בעלי עניין בנושא".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. חי

    השחיתות בעיריה עוברת כל גבול . לפטר את כולם ולפתוח מחדש.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר