ניר זקס, בניין עיריית ירושלים (צילומים: דובר צה"ל, שלומי כהן)
ניר זקס, בניין עיריית ירושלים (צילומים: דובר צה"ל, שלומי כהן)

שיאן המילואים של ירושלים: מנהל מחלקה בעירייה – "תחושת שליחות"

ניר זקס (32) מנהל המחלקה לפיתוח עסקי בעיריית ירושלים, הוא שיאן המילואים של העיר לשנת 2020, המככב על שלטי החוצות במסגרת קמפיין הוקרת מערך המילואים בצה"ל: "אני אסיר תודה על כך שבכל פעם אנחנו מצליחים יחד, בכל מפגש מילואים, לייצר קשר שמחזיק חזק יותר מכל השסעים שמפרידים בינינו בחיינו האזרחים"

פורסם בתאריך: 10.5.21 10:33

בימים אלו רשויות מקומיות ברחבי הארץ מצדיעות למערך המילואים, עם קמפיין שמטרתו להוקיר תודה על תרומתם של אנשי ונשות המילואים לביטחון המדינה. הקמפיין מדגיש את נחיצות עשייתם וחשיבות מעגלי התמיכה בהם – בני המשפחה והחברים לעבודה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


במסגרת הקמפיין, אגף כוח האדם בצה"ל בחר כ-250 נשים וגברים המובילים בתרומה משמעותית למערך המילואים לאורך השנים, בדגש על המערך הלוחם. יחד עם מרכז השלטון המקומי, מעל ל-60 רשויות נרתמו להוקיר את המילואימניקים המקומיים במגוון מדיות ואירועים.

בירושלים, נבחר מ״פ בחטיבת הנחל, רס"ן במיל' ניר זקס, להופיע על שלטי חוצות ברחבי העיר. רס"ן זקס (32, נשוי) עובד בעירייה בתור מנהל מחלקה לפיתוח עסקי, ומשמש במילואים כמפקד פלוגה א׳ בגדוד 8207 שבחטיבה 228. בשירות הסדיר היה בגדוד 50 של הנח"ל, יצא לפיקוד והיה מ"כ. לאחר מכן יצא לקורס קצינים, שימש כמפקד מחלקה ובהמשך שימש כמפקד מחלקת מרגמות. בשנת 2014 התחיל בשירות המילואים ושובץ בגדוד שבו הוא נמצא עד היום, בתור מפקד מחלקת מרגמות. בשנת 2017 התקדם להיות מפקד הפלוגה.

זקס, שהיה שיאן המילואים של ירושלים בשנה שבה עבר קורס מ"פ במילואים, ביצע במסגרת אותה שנה כ-100 ימי מילואים. בשנה החולפת הוא ביצע כ-80 ימי מילואים, כאשר בצל התפשטות נגיף הקורונה הוא הוצב במפקדת אלון של פיקוד העורף.

זקס מספר כי שירות פעיל במילואים הינו היבט משמעותי בחייו, וכי חודש ההוקרה למשרתי המילואים חשוב בעיניו, מכיוון שהוא מאפשר להעלות את המודעות לחשיבות שבשירות מילואים: "לצערי הרב שירות מילואים הפך להיות נחלתם של מעטים מאוד בציבור הישראלי. היום, אחרי קרוב לעשור בשירות מילואים פעיל, חשוב לי להגיד שנכון, זה לא תמיד כיף, זה לא תמיד מתאים למה שקורה לנו ומסביבנו בחיים האזרחיים, וזה גם לא תחביב, אבל זה פשוט חשוב. אני גאה בחיילים שלי, שלמרות הקשיים בוחרים להצביע ברגליים בעד המדינה הזו. אני גאה בחיילים שלי שמתייצבים לשירות מילואים קרבי מתוך הבנה ותחושת שליחות. אני אסיר תודה על כך שבכל פעם אנחנו מצליחים יחד, בכל מפגש מילואים, לייצר קשר שמחזיק חזק יותר מכל השסעים שמפרידים בינינו בחיינו האזרחים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר