חומות העיר העתיקה (צילום: קק"ל)
(צילום: קק"ל)

יום ירושלים: לראשונה – הצעדה הייחודית לאנשים עם מוגבלויות

לראשונה ביום ירושלים, העירייה תוביל צעדת ריקוד דגלים מיוחדת וייעודית לאנשים עם מוגבלות, בליווי בני משפחות, אנשי טיפול מארגונים חברתיים, עמותות ומתנדבים

פורסם בתאריך: 9.5.21 16:37

לראשונה בירושלים, העירייה תוביל מחר (שני ה-10.5) צעדת ריקוד דגלים מיוחדת וייעודית לאנשים עם מוגבלות לכבוד יום ירושלים, בסימן 54 שנה לאיחודה. את הצעדה המרגשת, שתתקיים באווירה מוסיקלית, ילוו בני משפחות, אנשי טיפול מארגונים חברתיים, עמותות ומתנדבים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


האירוע, ביוזמה של המינהל לשירותי קהילה בעירייה ו"המרכז לחיים עצמאיים", נובע מתוך רצון לסייע לתושבים עם מוגבלות ליהנות ולהתרגש מחגיגות יום ירושלים. המצעד ייצא לדרך בשעה 16:30 מרחבת המשביר הישן, ליד מגדל העיר, ברחוב המלך ג'ורג' 28 בירושלים. הצעדה תעבור בכיכר פריז, רחוב גרשון אגרון, מתחם 'ממילא', רחוב יפו ועד לשער יפו.

להרשמה יש למלא את הטופס בקישור זה.

ראש העיר משה ליאון: "יום ירושלים הוא יום מרגש ומיוחד. לראשונה יצרנו מצעד מונגש לאנשים עם מוגבלות וזאת מתוך שאיפה לקדם ערכים של רעות ועזרה הדדית ומתוך מחויבות ואחריות להטיב עם כלל תושבי העיר. אני מאחל לכולנו – חג ירושלים שמח".

יש לציין כי יום ירושלים ה-54 יצוין בצל המהומות והעימותים האלימים שפרצו בסוף השבוע האחרון בשער שכם ובשייח ג'ראח. האירוע שעלול להבעיר מחדש את השטח הוא "ריקוד הדגלים" המסורתי, שבו משתתפים בעיקר נערים ונערות מהציונות הדתית. במסגרתו המשתתפים צועדים דרך שער שכם והרובע המוסלמי, ובאירוע נרשמים מדי שנה קריאות גזעניות לעבר התושבים המוסלמים שבעיר העתיקה. במשטרת ירושלים חוששים מהחיכוכים הצפויים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. אנג'לה

    הצעדה היחידה שכל ירושלמי חייב להשתתף בה היא
    צעדת שלום בין יהודים וערבים. כל השאר לא מעניין.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר