(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

אישום: מטפל מירושלים ריסס על מטופל סיעודי מסיר שומנים וגרם לו לכוויות כימיות בגופו

כתב אישום חמור ומזעזע הוגש היום לבית משפט השלום בירושלים נגד עיסא עליאן, תושב מזרח ירושלים בגין עבירות של חבלה בכוונה מחמירה והתעללות בחסר ישע, לאחר שריסס מסיר שומנים על גופו ובגדיו של מטופל סיעודי בבית אבות בירושלים וגרם לו לכוויות כימיות חמורות וחבלות חמורות בגופו

פורסם בתאריך: 11.5.21 16:37

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה לפני זמן קצר לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד עיסא עליאן, תושב מזרח ירושלים, בן 58, בגין עבירות של חבלה בכוונה מחמירה והתעללות בחסר ישע לאחר שריסס מסיר שומנים על גופו ובגדיו של מטופל במוסד וגרם לו לכוויות כימיות חמורות וחבלות חמורות בגופו.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רחל אהרוני-זאבי, עליאן עבד בבית אבות ומעון לתשושים וחולים סיעודיים בירושלים, במסגרת עבודתו הוא היה אחראי על מטופל סיעודי בן 53 המרותק לכיסא גלגלים ובשל נכותו נאלץ ללבוש חיתול במהלך היום ולהיעזר במטפל לעשות את צרכיו.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ביום 28.4.21 ביקש המטופל מהנאשם לסייע לו להיכנס לשירותים שבחדרו כדי שיוכל לעשות את צרכיו. הנאשם הכניס אותו לשירותים ויצא למסדרון הסמוך, שם ביקש מעובדת הניקיון מסיר שומנים.

העובדת מצידה שאלה שאלה את עליאן מדוע הוא מבקש החומר מסיר השומנים ואמרה לו כי היא תנקה את השירותים כיון שאין זה מתפקידו לנקות. אך זה התעקש ובסופו של דבר היא מסרה לו בקבוק ובתוכו מסיר שומנים, כאשר היא מזהירה אותו שמדובר בחומר מסוכן.

בהמשך, על פי כתב האישום, הוא נכנס לשירותים וריסס את מסיר השומנים על מטלית ניקוי וכן על החיתול של המטופל. לאחר מכן הוא שפשף את פלג גופו התחתון של המטופל במטלית הספוגה במסיר השומנים והלביש לו את החיתוך הספוג בחומר המסוכן. המטופל הרגיש בצריבה בגופו ואמר לנאשם ששורף לו. הוא סבל מתחושת צריבה ושריפה במשך מספר ימים עד שפונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם, כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרמו לקורבן חבלות חמורות, כוויות כימיות עמוקות בדרגה שתיים ובדרגה שלוש, במפשעה ובעכוז".

"גם לאחר קבלת הטיפול הרפואי", מתואר בכתב האישום, "המשיך הקורבן לסבול במשך מספר ימים מכאבים עזים במקומות בו גרם לו הנאשם לחבלות החמורות, וצפוי גם כי הכוויות יותירו בגופו צלקות".

"במעשיו המתוארים לעיל", כך נכתב בכתב האישום, "בכוונה להטיל באדם נכות או מום או לגרום לו חבלה חמורה, פצע הנאשם את הקורבן וגרם לו חבלה חמורה שלא כדין, והשתמש בנוזל משתך על גופו של הקורבן. עוד במעשיו המתוארים, עשה הנאשם מעשה התעללות גופנית בחסר ישע".

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר