הערכת המצב הערב בעיריית ירושלים (צילום: דוברות העירייה)
הערכת המצב בעיריית ירושלים (צילום: דוברות העירייה)

ירי הטילים הכבד על ישראל: בירושלים – הלימודים מתקיימים היום כסדרם

בתום הערכת מצב שהתקיימה הבוקר (רביעי) בעיריית ירושלים הוחלט כי הלימודים בעיר יתקיימו כסדרם; מבשרת, מודיעין ובית שמש הודיעו על מעבר ללמידה מרחוק

פורסם בתאריך: 12.5.21 07:40

הבוקר (רביעי) ערך ראש העיר משה ליאון הערכת מצב על רקע המצב הביטחוני הקשה, יחד עם הגורמים המקצועיים בעירייה, משטרה ואנשי פיקוד העורף. בעירייה מוסרים כי "בנקודת זמן זו אין שינוי בהתנהלות העיר ירושלים, שגרת החיים תימשך כרגיל".

היום, יום רביעי (12.5) הלימודים בירושלים מתקיימים כסדרם, כולל הצהרונים ומערך ההסעות.



לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


גם במהלך הלילה החולף שוגרו עשרות טילים לעבר הדרום וגוש דן. החל מיום שני בערב סופגים יישובי הדרום, בראשם עוטף עזה, אשקלון ואשדוד, מטחים של מאות טילים. מערכות כיפות ברזל מיירטות את רובם, אך נפילות התרחשו בכמה מוקדים בשדרות, באשקלון ובאשדוד וגרמו לנפגעים בנפש – שתי נשים מאשקלון נהרגו. אמש מטח כבד של טילים שוגר לעבר ערי גוש דן, ביניהן תל אביב. פגיעה ישירה באוטובוס התרחשה בחולון, ללא נפגעים. גם לעבר מודיעין שוגרו הלילה טילים.


מערכת כיפת ברזל (צילום: אילן אסייג)

מערכת כיפת ברזל (צילום: אילן אסייג)


אתמול, כפי שפורסם ב"כל העיר" רשויות באזור ירושלים החליטו על ביטול הלימודים בבתי הספר, בהן מועצת מבשרת ציון, העיר מודיעין-מכבים-רעות והעיר בית שמש.

"עיריית ירושלים ממשיכה לעקוב כל העת אחר ההתפתחויות ועורכת הערכות מצב. במידה ותתקבל החלטה אחרת – תצא הודעת עדכון נוספת", נמסר הבוקר מהעירייה. "ראש העיר בוחן כל העת את המצב. עדכונים לציבור יפורסמו מיד עם קבלת החלטות".

מתוך חשש כי ירי הטילים לעבר העיר יתחדש מערכות כיפות ברזל פרוסות ומוכנות לכל תרחיש. במשטרת ירושלים ערוכים בכוחות מתוגברים בגזרת העיר העתיקה והר הבית, מתוך חשש כי המומות יתחדשו. לוחמות ולוחמי מג"ב, שוטרים ושוטרות, גלויים וסמויים, מתפרסים ברחבי העיר במטרה למנוע הסלמה בהיקף המתיחות הביטחונית בעיר. כמו כן, צוותי ההצלה בעיר נמצאים בכוננות מוגברת.

בפיקוד העורף מדגישים זמן הכניסה למרחב המוגן עם הישמע האזעקה עומד על 90 שניות, יש לשהות בחדר מוגן – ממ"ד או מקלט, במשך 10 דקות. 

כמו כן, היום תארח ירושלים כ-500 תלמידים ותלמידות ממועצה אזורית חוף אשקלון ליום פעילות בגן החיות התנ"כי בעיר. "בימים מורכבים אלו ירושלים תומכת ונותנת כתף לתלמידי עוטף עזה והדרום ומזמינה אותם לימים של רגיעה, שגרה בריאה וכיף בירושלים. מי ייתן והשקט יחזור במהרה", מסר ליאון.



 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מחרחרי מלחמה

    תיירות כפויה?
    קודם איימנו לרקוד עם דגלים ברובע המוסלמי הלווי בן-גביר וגופצשטיין, עכשיו אתם חוטפים טילים.
    בואו נראה לכם כמה ירושלים יפה.

    אצלנו מדליקים את הגפרורים, האשקלונים חוטפים את האש

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר