הפארק שהוצת הלילה בפסגת זאב (צילום: מפורסם לפי סעיף 27 א לחוק זכויות היוצרים, להוספת קרדיט נא לפנות למערכת)
הפארק שהוצת הלילה בפסגת זאב (צילום: מפורסם לפי סעיף 27 א לחוק זכויות היוצרים, להוספת קרדיט נא לפנות למערכת)

בעקבות ההצתות בפארקים בפסגת זאב ובהר חומה: כוננות מוגברת בשכונות התפר בירושלים

בהמשך לגל האלימות ברחבי הארץ - בפסגת זאב חלק מפארק זמרי עלה באש ובהר חומה שטח בוואדי סמוך הוצת; משטרת ירושלים: "אנו פרוסים ברחבי העיר במטרה להגביר את תחושת הביטחון"

פורסם בתאריך: 12.5.21 18:41

בהמשך לגל האלימות ברחבי הארץ, שפרץ בערים מעורבות, על רקע מתקפת הטילים הקטלנית על ישראל מרצועת עזה: במהלך היומיים האחרונים, תושבי שכונת פסגת זאב בצפון העיר מתמודדים עם שורה של אירועי הצתת בפאתי השכונה בוואדיות הסמוכות למ.פ שועפט ומחסום חיזמא, והלילה (שלישי) גם בפארק נחל זימרי.

בשכונת הר חומה פנו למוקד כבאות והצלה ודיווחו על אירוע הצתה בוואדי הסמוך לשכונה.

בעקבות ההצתות השונות משטרת ירושלים צפויה לתגבר את הנוכחות באזורים אלו, על מנת למנוע שריפות. "שוטרי משטרת ישראל ומשמר הגבול פרוסים בימים אלו ברחבי העיר ירושלים במטרה להגביר את תחושת ביטחון התושבים", נמסר הערב מהמשטרה.



לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


יו"ר מינהל קהילתי פסגת זאב אבישי מזרחי אומר בשיחה ל"כל העיר" כי "השריפות הוצתו מכל הכיוונים, אבל ברוך השם ללא נפגעים בנפש וללא פגיעות ברכוש. התרחשו עד כה כשלוש-ארבע שריפות, באזור חיזמא, באזור רחוב יום טוב עסיס לכיוון בית חנינא, וכמובן באזור מחנה פליטים שועפט". לדבריו, "אנחנו בקשר צמוד עם השיטור הקהילתי, וביקשתי תיגבור של כוחות לאורך שעות היום אך בדגש על שעות הלילה".


הואדי שהוצת בפסגת זאב (צילום: אמנון משעלי)

הואדי שהוצת בפסגת זאב (צילום: אמנון משעלי)


הפעיל החברתי וחבר הנהלת מנהל קהילתי בפסגת זאב לשעבר, רונן בן יאיר מסר כי "צריך למצות את הדין, עם מי שעשה את המעשה הנורא הזה. על גורמי הביטחון לתגבר את הביטחון על ידי סיורים גלויים וסמויים בשכונה. על מנת למגר תופעות אלו".

 כיל רקע הפגיעה הקשה בטבע ובבעלי החיים, נעמי צור, יו"ר שדולת ירושלים בת קיימא, מדגישה, "היערות של ירושלים, בין אם חורש טבעי או יער נטע אדם, משרתים את כל הקהילות בעיר. מעבר למקום שקט לטיול בטבע עם נוף ירוק שמפריד בין העיר לבין המדבר בצפון מזרח העיר, יערות וחורשות ירושלים סופגים פחמן ועוזרים במלאכת איזון הפליטות של העיר. היערות עוזרים לכולנו, ומי שמצית יער או חורשה בסוף מזיק לעצמו, שהרי כולנו חולקים בעיר הזו המיוחדת.

במענה לפניית "כל העיר" – ממשטרת ירושלים נמסר בתגובה כי "בעקבות מספר אירועים בהם נבדק חשד למעורבות אדם בשריפות שהתחוללו לאחרונה, נפתחה חקירה שהובילה לאיתור חשוד במעשה וחקירתו. אנו נמשיך לחקור במקצועיות במטרה להגיע אל חקר האמת".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת9"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. יונינה

    הם פוגעים בטבע והעיקר הם טוענים שהם מחוברים לקרקע של פלסטין…

  2. אד

    מישהו מלמעלה לא נותן למשטרה לפעול , תרטו מה קורה בשאר הערים לו ככו ועוד, יהודים אנחנו משלמים מיסים ואין הגנה על תושבי הצדינה היהודית בושה וחרפה אנחנו נמצאים במדינה שלנו והכי מסוכן לחיות כאן, אל תתנו קצבאות למחבלים האלה ותזרקו אותם מעבודות תפסיקו לחשוב על הכיסכון שלכם ותתנו ליהודים לעבוד אנחנו לא מתכוונים לקנות בהם עוסקים ערבים

  3. יעקב

    למה את קוראת לגיס המישי אויבי המדינה קהילה הם לא שייכים לקהילות האנושיות .שכחת איך הם נוהגים בכבישי העיר בפראות ואלימות נגד יהודים ונגד הרכבת הקלה הם הוציאו את עצמם מהאנושיות של בני אדם .והם לעולם ךא יהיו אזרחי המדינה היהודית .בהגדרתם הם בוגדים שפלים במי שמאכיל אותם ושנותן מרחמים וחמלה לעזור להם והם תוקעים לנו סכין בגב .תתעוררו ותשנו את החוקים וההגדרות בחוק מחדש של מיעוט ערבי רצוני .שבכל העולם עושים מהומות רצח והרס האנושות

  4. שלמה

    אדם לא שורף את רכושו זאת ההוכחה הטובה ביותר למי ישראל שייכת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר