ירושלים, מערכת כיפת ברזל (צילומים: אמיל סלמן, אילן אסייג)
ירושלים, מערכת כיפת ברזל (צילומים: אמיל סלמן, אילן אסייג)

ירושלים למען תושבי המרכז והדרום: העירייה יוזמת אירוח משפחות להפוגה מאיום הטילים

עיריית ירושלים יוצאת ביוזמה, שבמסגרתו משפחות ירושלמיות יוכלו לארח בבתים שלהן משפחות מהמרכז ומהדרום. המשפחות המתארחות יוזמנו לאירועים ופעילויות ברחבי העיר

פורסם בתאריך: 13.5.21 20:01

על רקע המצב הביטחוני, עיריית ירושלים יוצאת בפרויקט אירוח משפחות שבמסגרתו משפחות ירושלמיות יפתחו את בתיהן ויארחו משפחות מהמרכז והדרום. במסגרת הפרויקט הוקם אתר ייעודי שבו המשפחות המארחות והמתארחות יכולות להירשם – והעירייה תקשר ביניהן.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


המשפחות המתארחות יוזמנו לאירועים ופעילויות ברחבי העיר, חלקם ללא עלות וחלקם בהטבות מיוחדות, כדוגמת: עיר דוד, פרימה פארק, מוזיאון ישראל וכן אירועים מקומיים אשר יתקיימו במינהלים הקהילתיים.

ראש העיר משה ליאון: "זו השעה של כולנו להתאחד ולפעול למען קירוב לבבות בעם ישראל. אני מברך על הפרויקט החברתי של אירוח המשפחות ומזמין את הציבור לבוא להפוגה בירושלים".

בתוך כך, חברת מועצת העיר עו"ד עינב בר כהן מסיעת התעוררות, פנתה לראש העיר משה ליאון בבקשה לפתוח את מוסדות התרבות והבילוי ללא תשלום לתושבי אזורי העימות: "בימים האחרונים חלה הסלמה משמעותית בגזרת דרום הארץ, ולצערנו הרב משפחות רבות מוצאות עצמן תחת איום הטילים של ארגוני הטרור ברצועת עזה. עלינו כעירייה, בטח כעיריית ירושלים, בירת ישראל והעם היהודי, לעשות כל שביכולתנו כדי לסייע למשפחות אלו ולקיים את הציווי 'ואהבת לרעך כמוך'. לכן אני קוראת לך לפתוח את מוסדות התרבות והבילוי בירושלים כגון גן החיות התנ"כי, המוזיאונים השונים ועוד ללא תשלום לטובת תושבי הדרום ואזורי העימות".

ל"כל העיר" הוסיפה עו"ד בר כהן: "הימים האחרונים הם מורכבים ולא קלים לכולנו, ובמיוחד למשפחות והתושבים באזורי העימות בדרום שעוברים ימים קשים מאוד בריצה למקלטים והאזורים המוגנים. בימים אלה אנו נדרשים לעשות הכל יחד כחברה כדי לחזק אותם ולעמוד לצידם, לסייע להם להפיג מעט את המתח מהמציאות המורכבת הזו ולהבטיח את החוסן הלאומי שלנו. פניתי לראש העיר כדי שיפתח את כל מוסדות התרבות בעיר בחינם לטובת תושבי אזורי העימות, זה המעט שאנו יכולים לעשות כעירייה למען אחינו ואחיותינו בשעה קשה זו. רק יחד נעבור את התקופה המורכבת הזו וננצח את אוייבנו".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת9"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר