שמעון הלר ז"ל, נחל פרת (צילום: באדיבות המשפחה, דוברות זק"א)

מות הנער בן ה-15 בנחל פרת: נשקלת העמדה לדין של רבני הישיבה

פרסום ראשון: פרקליטות מחוז ירושלים הודיעה לעורכי דינם של שני רבנים בישיבת "חכמה ודעת" של קהילת "שובו בנים", כי בכפוף לשימוע שייערך להם נשקלת העמדתם לדין פלילי בעבירה של המתה בקלות דעת של שמעון הלר, בן ה-15 אשר טבע למוות במהלך טיול של הישיבה בנחל פרת

פורסם בתאריך: 27.5.21 10:09

מותו הטראגי של שמעון הלר בן ה-15 בנחל פרת: פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הודיעה לבאי-כוחם של נחמן אדרי ונחמן גולדבלום, רבנים בישיבת "חכמה ודעת" של קהילת "שובו בנים", כי נשקלת העמדתם לדין פלילי בכפוף לשימוע שייערך להם, בעבירה של המתה בקלות דעת של שמעון הלר, בן ה-15 אשר טבע למוות במהלך טיול של הישיבה.

על פי החשד, ישיבת "חכמה ודעת" יצאה לטיול ביום 5.4.21, בהשגחת ובאחריות החשודים, במהלכו חלק מנערי הישיבה, ביניהם הלר ז"ל, נכנסו למים עמוקים בנחל פרת, שם הלר מצא את מותו בטביעה בנחל.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


כפי שפורסם ב"כל העיר" שמעון הלר ז"ל, תושב מאה שערים, קפץ במהלך אותו טיול לבריכה ושם מצא את מותו. הוא נמשה מקרקעית הנחל כשהוא מחוסר הכרה ופונה על ידי מסוק צבאי לבית החולים הדסה עין כרם תוך ביצוע פעולות החייאה. הצוות הרפואי בהדסה נאלץ לקבוע את מותו.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. גלי

    איזה ילד מתוק ויפה! כואב הלב על מוות של חיים צעירים. כל החיים עוד לפניו האם לא ראו שהוא עומד לקפוץ למים? מן הסתם הוריד את בגדיו והתכונן לקפיצה למים… איך לא מנעו זאת מבעוד מועד. מוות טרגי ועצוב

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר