משה חוגג (צילום: אורן בן-חקון)
משה חוגג (צילום: אורן בן-חקון)

משה חוגג כל הדרך אל הבנק? ברשות לניירות ערך מזהירים: השקעה במיזמי הקריפטו מסוכנת

אתר ice מפרסם כי על אף שברשות לניירות ערך התירו למשה חוגג למזג את פעילות הקריפטו שלו לקמן קפיטל, יש גם בכירים ברשות שמזהירים: הציבור יכול לאבד בהשקעה במטבעות קריפטוגרפיים את כל כספו

פורסם בתאריך: 7.6.21 10:42

כפי שפורסם על ידי ניצן כהן מאתר ice, אתמול (ראשון) הודיעה קמן קפיטל כי הרשות לניירות ערך התירה לבעלי בית"ר ירושלים משה חוגג ולקמן קפיטל להמשיך במהלך הארגוני שסופו הוא מיזוג פעילות הקריפטו של חוגג לקמן קפיטל, ובכך להפוך את הפעילות הקריפטוגרפיים שלו לציבוריים, אלא שבכירים ברשות לניירות הערך גם מזהירים את הציבור מהשקעה שכזו.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


הרשות לניירות ערך הקימה ועדה שבוחנת את ההסדרה של פעילות קריפטוגרפית בבורסה, אולם עד שהוועדה תפרסם את המלצותיה, וכפתרון ביניים בלבד, היא התירה לקמן להשקיע עד 25 אחוז מסך הנכסים שלה במטבעות קריפטוגרפיים. מבחינת חוגג, אחרי שנים ארוכות של פעילות בשוק הפרטי בתחום המטבעות הקריפטוגרפיים, בהם הוא עשה את הונו, הוא נכנס כעת לראשונה לבורסת תל אביב באמצעות רכישת השליטה בקמן קפיטל.

על פי הפרסום, בשיחה של בכירי הרשות לניירות ערך עם ice מזהירים בכירי הרשות מפני השקעה בחברות שמשקיעות במטבעות קריפטוגרפיים. "מדובר בהשקעה רוויית סיכון והמשקיעים עלולים למצוא את עצמם כשההשקעה שלהם נמחקת. ברור שההשקעה יכולה לשלש את עצמה, אבל מדובר בסיכון אולטרה גבוה שאינו מתאים לכל אחד".

עוד אמרו הבכירים כי כבר ב-2018 פרסמה הרשות לניירות ערך אזהרה לציבור מפני השקעה במטבעות קריפטוגרפיים ואזהרה זו עומדת בעינה "אנחנו לא משנים את האזהרה שלנו וחוזרים עליה היום" אומרים בכירי הרשות.

ההשקעה במטבעות קריפטוגרפיים נחשבת לספולטיבית, כשניתן לראות מטבעות עולים ויורדים במאות אחוזים בזמן קצר יחסית. הבנקים עדיין לא סולקים את כספי הקריפטו, ואף ייתכן מצב בו אנשים ישקיעו במטבעות קריפטוגרפיים ויגלו כי המשטרה מקפיאה את ההשקעה או אפילו מחלטת אותה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר