אילוטסטרציה (צילום: דוברות כבאות והצלה ירושלים)
אילוטסטרציה (צילום: דוברות כבאות והצלה ירושלים)

נלחמים בלהבות: טרם הושגה שליטה בשריפות, אך הוסרה הסכנה הזמנית מהיישובים הסמוכים

ממחוז ירושלים של כוחות הכיבוי וההצלה נמסר כי "אנו בהכלה של האש. הוסרה הסכנה מעל הישובים מעלה החמישה, יד השמונה וסטף אולם טרם הושגה שליטה באירוע"

פורסם בתאריך: 9.6.21 17:00

כוחות הכיבוי שנלחמים באש שהתפרצה בהר הרוח ובהר איתן ולאחר מכן התקרבה ליישוב יד השמונה וגרמה לפינוי של קו הבתים הראשונים בקיבוץ מעלה החמישה, הודיעו כי הושגה הכלה אזורית של האש הסמוך לקיבוץ מעלה החמישה.

בהכלת האש הצליחו כוחות הכיבוי וההצלה להסיר לדבריהם את הסכנה מעל הישובים מעלה החמישה, יד השמונה וסטף, אולם במקביל נמסר כי טרם הושגה שליטה באירוע.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בשעה זו פועלים כ-70 צוותי כיבוי קרקעיים ו-12 צוותים אוויריים של מטוסי כיבוי ומסוקי חוזי בניסיון להצליח להשיג שליטה מלאה בהתפשטות השרפות.

בין הכוחות בשטח נמנים כלל לוחמי האש ממחוז ירושלים שהוקפצו מבתיהם לטובת מענה מבצעי לאירוע ואיתם לוחמי אש ממחוז יו"ש, מחוז מרכז, ומחוז דן ודרום הפועלים ב-3 מוקדי שריפה שונים: מעלה החמישה, אזור חוות "תור סיני" ואזור הסטף.



חפ"ק מחוז ירושלים של כוחות הכיבוי וההצלה הוקם בנווה אילן, ומפקד המחוז טפסר ניסים טויטו מפקד על הכוחות הפועלים בשטח. נכון לכעת בכל מוקדי השריפה השונים, נמסר כי האש מתפשטת בחסות הרוחות העזות אל מול ניסיונותיהם של לוחמי האש לבלימת התקדמותה.

ממחוז ירושלים של כוחות הכיבוי וההצלה נמסר כי נכון לכעת הושגה שליטה בשטח שהיה בסכנה גדולה, קרוב לאזור הלולים במעלה החמישה, אך מעבר לכך נמסר שנית כי אין עדיין שליטה על המוקדים הנוספים בהם מתפתחת ומתפשטת השריפה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר