מעשה מגונה (צילום אילוסטרציה: אורן זיו)
(צילום אילוסטרציה: אורן זיו)

אם לילדה במעון בדרום העיר: "גילינו שנהגו בילדינו בגסות ובאלימות מילולית קשה"

אם לילדה שנחשפה לעובדות במעון, אשר נגדן פתחה המשטרה בחקירה בגין אלימות מילולית ואיומים כלפי הילדים: "אני בקושי ישנה בלילות ובקושי מתפקדת מאז המקרה"; המשטרה ומשרד הרווחה: "הנושא בבדיקה"

פורסם בתאריך: 13.6.21 08:00

"גילינו שנהגו בילדינו בגסות ובאלימות מילולית קשה, אני בקושי ישנה בלילות ובקושי מתפקדת מאז המקרה", כך מספרת בשיחה עם "כל העיר" אמא לילדה במעון בדרום העיר שבו על פי הטענות עובדות נהגו בגסות ובאלימות מילולית.

"כרגע אומרים לי רק שיש חקירת משטרה בנושא", ממשיכה האם, "זה לא מספיק עבורי – המצב הנפשי שלי לא קל. הנושא הזה באוויר מעל לחודש וזה מספיק זמן כדי לתת תשובות לאמא שנהגו בילדה שלה בצורה מחפירה. ההשלכות צפות עכשיו  אני בקושי מתפקדת מאז שהסיפור התפוצץ. הילדה שלי קמה בלילה בצרחות, לא רצתה להיכנס לגן בימים מסוימים, יש ילדים אחרים הגן שעושים את צרכיהם במיטה בלילות. ימי שישי בוטלו במעון לגמרי".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


כפי שפורסם ב"כל העיר" לפני כשבועיים (24.5), משטרת ירושלים פתחה בחקירה נגד עובדות במעון בשכונה בדרום ירושלים, בעקבות תלונות שהוגשו על ידי הורים. לפי החשד נשות צוות המעון דיברו בגסות וכן השתמשו באלימות מילולית ואף באיומים כלפי ילדים קטנים, מתחת לגיל 3.

ל"כל העיר" עוד נודע כי בידי המשטרה ישנן הקלטות שמתעדות לפי החשד את המילים הפוגעניות שבהן השתמשו עובדות המעון. באחת ההקלטות, שהגיעו ל"כל העיר" נשמעת אחת מנשות הצוות במעון כשהיא מאיימת על אחד הילדים ואומרת לו: "את מי אני מוציאה, אני אשים אותך לישון בלי לאכול", וכן, "החמאר הזה לא רוצה לאכול, שקט", ועוד קללות איומות וגסות שנאמרו כלפי הילדים.

"המטפלות לא מגיעות כבר למסגרת, והביאו מישהי מחליפה", מוסיפה האם. "אבל אני דורשת לדעת שאנשי צוות במעון שנהגו בגסות ובאלימות כלפי הילדה שלי יפוטרו, ושבאמת המשטרה פועלת בנושא הזה. להבנתי הן אפילו לא זומנו לחקירה. אני רוצים לדעת פרטים, מה קורה עם הצוות הזה? מגיע לי לדעת לאחר שחוויתי את הזוועה הזאת על מנת למנוע מקרים דומים בעתיד".

"הרבה הורים נשארים בגן הזה", מסכמת האם. "אומרים שהנושא בחקירה אבל מה מעבר? צריכים להתעורר, אני מבינה שבמדינה שלנו ככל הנראה לא מתרגשים ממקרים כאלה וזה עצוב מאוד, אבל לפחות שלא יעבדו עם פעוטות וילדים".

במענה לפניית "כל העיר" נמסר ממשרד העבודה והרווחה המפקח על המעון כי "האגף למעונות יום ומשפחתונים מופקד על שלומם ובטיחותם של הפעוטות השוהים במעונות, מתוקף חוק הפיקוח על המעונות. מטבע הדברים לא נוכל להרחיב בנושא, עם זאת נדגיש כי הנושא בבדיקה מרגע היוודע לאגף, ואנו ננקוט ביד קשה כלפי המפרים את החוק, וזאת כדי להבטיח סביבה הולמת ובטוחה לפעוטות".

ממשטרת ירושלים נמסר בתגובה כי "מדובר בחקירה המתנהלת בימים אלו ומטבע הדברים לא נוכל לפרט אודותיה בשלב זה. נציין כי משטרת ישראל תפעל כנגד כל מקרה אלימות בנחישות תוך  מיצוי הליכי חקירה עד תום במטרה להגיע לחקר האמת ולהביא לדין את העבריינים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר