אמבולנס מד"א (צילום: דוברות איחוד הצלה)
אמבולנס איחוד הצלה (צילום: דוברות איחוד הצלה)

נערה בת 12 נפגעה מרכב במודיעין עילית – פונתה לבית החולים במצב קשה

הולכת רגל צעירה בת 12 נפגעה מרכב ברחוב נתיבות המשפט, ופונתה לבית החולים שערי צדק במצב קשה; חובש רפואת חירום של מד"א: "היא הייתה מעורפלת הכרה וסבלה מחבלת ראש קשה מאוד"

פורסם בתאריך: 13.6.21 22:36

דיווח שהתקבל במוקד 101 של מד"א במרחב איילון הודיע על הולכת רגל שנפגעה מרכב ברחוב נתיבות המשפט במודיעין עילית. צוותי רפואה של ארגון 'איחוד הצלה' שהגיעו למקום גילו כי מדובר בנערה בת 12 והעניקו לה סיוע וטיפול ראשוני טרום פינוי.

חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו לאחר מכן לזירה העניקו לילדה טיפול נוסף ופינו אותה לבית החולים שערי צדק, בעודה סובלת מחבלת ראש ומצבה מוגדר כקשה. לאחר פינויה והגעתה לבית החולים, מסרו הרופאים כי מצבה של הנערה עדיין מוגדר קשה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


איציק הלל חובש של ארגון 'איחוד הצלה', מספר כי: "מדובר בילדה שנפגעה מרכב ונחבלה בראשה. הענקתי לה סיוע ראשוני בסיוע חובשים נוספים ולאחר מכן היא פונתה לבית החולים שערי צדק בירושלים כשבשלב זה מצבה מוגדר קשה".

נתי רוטר, חובש רפואת חירום רכוב של ארגון מד"א מוסיף כי: "הגענו למקום התאונה וראינו אזרחים מחלצים את הנערה שנלכדה מתחת לחלקו האחורי של הרכב, היא הייתה מעורפלת הכרה וסבלה מחבלת ראש קשה מאוד. מיד הענקנו לה טיפול רפואי מתקדם ומציל חיים שכלל חבישות, קיבועים ומתן תרופות ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קשה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר