שף אבי לוי, במסעדת "המוציא" (צילום: רון ירקוני יחסי ציבור)
שף אבי לוי במסעדת "המוציא" (צילום: רון ירקוני יחסי ציבור)

השף אבי לוי: "ירושלים היא העיר הכי נפיצה שיש וזה לטוב ולרע"

ראיון חזרה למטבח: השף אבי לוי מאושר מהחזרה לשגרה, אך עם זאת חושש כי המצב הביטחוני מטלטל את ענף המסעדנות ואת העיר כולה יתר על המידה

פורסם בתאריך: 15.6.21 09:14

אבי לוי, הבעלים של מסעדת "המוציא" הירושלמית, אולי אחת המסעדות הכי מוכרות בעיר, חזר לפני ארבעה חודשים לעבודה, אחרי מעל לשנה בה קול שקשוק הסירים שלו נדם. אלא שאז, הגיע המצב הביטחוני שטלטל את הכל.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"הקורונה הייתה נוראית, ישבנו בבית, עשינו חישוב מסלול מחדש וניסינו להבין מה עושים מכאן כשברקע שמענו על עוד ועוד מסעדות שסוגרות וזה היה עצוב". מספר לוי בראיון ל"כל העיר", ומוסיף כי "ברגע שהייתה הנחיה לחזור ולפתוח את המסעדות זה היה מטורף, אנשים מילאו את המסעדה ואם קודם היינו בתפוסה של לפחות 30 אחוז תושבי חוץ, הישראלים שהתגעגעו לשבת במסעדות מילאו את המקום ולא הרגשנו את הירידה".

כל זה, היה נכון עד לפני כמה שבועות, אלא שאז הגיעו המהומות, המצב הביטחוני הסלים, ולוי שוב מצא את עצמו מול שוקת שבורה. "אנשים נבהלו ועדיין מבוהלים וממאנים להגיע לעיר מאז" הוא מסביר, "דווקא כשהמצב הביטחוני מדרדר ואז חוזר לשגרה אתה רואה את ההבדל בין תל אביב לירושלים, לתל אביב יש יכולת חזרה מהירה לשגרה, יש לי קולגות שגרים שם ואני שומע מהם ביום שאחרי איך התפוסה. מאידך בירושלים הכל עובד אחרת".

מה זאת אומרת "עובד אחרת"?

"בירושלים יותר שמרנים ואנשים שמגיעים מכל הארץ אליה עדיין מפחדים, במצב הנוכחי, בעיני לפחות אנחנו בירושלים עדיין במבחן של המבקרים, לנסות ולראות שהשקט חזר לעיר ושאפשר לבלות בה בלי חשש, כשהתנאי המרכזי הוא שיהיה בה שקט כמובן".

מה נחשב היום לשקט בירושלים?

"אני חושב שירושלים היא העיר הכי נפיצה שיש וזה לטוב ולרע, הכל מאוד נפיץ ומתוח כך שכל פיפס יכול לגרום לתנודה והשבתה של מבקרים וזה נורא".

דיברת על מצב בטחוני שמשנה את התמונה, והנה מחר, אמור להתקיים מצעד הדגלים. אתה חושש מזה?

"אני לא רוצה להגיד אם אני בעד או לא, במבחן המציאות כל פיפס במצב הזה יכול להגיע לחיכוך, וגם ככה קשה, אז למה להקשות יותר?".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר