מתוך מבצע המעצרים (צילום: דוברות המשטרה)
מתוך מבצע המעצרים (צילום: דוברות המשטרה)

החקירה הסמויה גילתה: חשודים השתלטו על קרקעות מדינה בירושלים וגלגלו לכיסם מיליוני שקלים

בתום חקירה סמויה משטרת ישראל ורשות המסים עצרו לחקירה מספר חשודים בעבירות הונאת קרקעות במזרח ירושלים, שגלגלו לכיסם עשרות מיליוני שקלים. החקירה נמשכת

פורסם בתאריך: 22.6.21 11:56

בפעילות מבצעית ממוקדת לאחר חקירה סמויה ומורכבת של היחידה המרכזית של מחוז ירושלים, בשיתוף עם פקיד שומה חקירות ירושלים והדרום, וכנגד עבירות הונאה במהלכן השתלטו חשודים על קרקעות במזרח העיר ירושלים, פשטו בלשי ימ"ר ירושלים בסיוע כוחות משטרה ומג"ב על בתי החשודים במזרח ירושלים ובעיר טייבה, ביצעו מעצרים ופעלו על מנת לאתר מסמכים החשודים כמזויפים שבאמצעותם, על פי החשד, הרוויחו החשודים סכומי עתק של עשרות מיליוני שקלים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


על פי החשד, פעלו אותם מעורבים בשיטה מתוחכמת, תוך שימוש במסמכים מזויפים ופעולות רמייה שונות, על מנת להשתלט על קרקעות במזרח ירושלים – קרקעות השייכות למדינה. בכך גלגלו לכיסם סכומי כסף רבים של עשרות מיליוני שקלים. החשודים, תושבי מזרח ירושלים, צפון הארץ ומרכזה, הועברו לחקירה בחשד למרמה בנסיבות מחמירות, זיוף מסמך בנסיבות מחמירות, השמטת הכנסות, הגשת מסמכים כוזבים לרשויות המס ועבירות הלבנת הון. כמו כן, עוכבו לחקירה מעורבים נוספים ונגבו עדויות מאחרים.

במהלך החיפוש שנערך בהשתתפות יחידת הכלבנים של המכס ברשות המסים, נתפסו כ-200 אלף שקלים במזומן, 5 רכבי יוקרה ונכסים בשווי מיליוני שקלים, ובוצעו צווי הקפאה לחשבונות ולנכסים של המעורבים בשווי של מעל 50 מיליון שקלים.

בתום חקירה ראשונית, הובאו חלק מהחשודים בפני בית המשפט, שם הוארך מעצרם של שישה מהם בארבעה ימים. חקירת הפרשה נמשכת.

מהמשטרה נמסר: "פעילות אכיפה משולבת מעין זו הינה נדבך נוסף במסגרת המאבק בפשיעה הפלילית והכלכלית אותה מובילה משטרת ישראל יחד עם גורמי האכיפה הנוספים, כחלק ממאבק ממושך בעבירות ההונאה הפוגעות בביטחון הציבור, ברכושו ובמקרה זה – ברכוש המדינה".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר