(צילום: עיריית ירושלים)
(צילום: עיריית ירושלים)

מיזם חינוכי חדש: קופסת היכרות בין תרבויות תעבור בגנים במזרח ובמערב העיר

עיריית ירושלים יוצאת במיזם חברתי לעידוד דו קיום בשם 'כולנא ירושלים كلنا مقدسين', במסגרתו תעבור קופסה בין גני ילדים במזרח ובמערב העיר, שתאפשר להם להעביר ביניהם מסרים לעידוד רב תרבותיות ולהכיר טוב יותר זה את אורח חייו של זה

פורסם בתאריך: 23.6.21 12:13

במסגרת מיזם חינוכי חדש של עיריית ירושלים לעידוד דו קיום הנקרא 'כולנא ירושלים كلنا مقدسين', תעבור "קופסת היכרות" בין ילדים מתרבויות שונות בגנים במזרח ובמערב העיר, במטרה לעודד שיח בין-תרבותי ותאפשר לילדים מהגנים השונים להעביר ביניהם מסרים לעידוד רב תרבותיות ולהכרת אורחות החיים השונים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


הרעיון לקופסה נולד מתוך מפגש של תכנית 'גננות פורצות דרך', שמטרתה להעשיר גננות המבקשות להביע אמירה ייחודית ולתרום לקהילה. משתתפות התכנית עברו תהליך ארוך של היכרות בין המגזרים השונים בעיר תוך למידת הייחודיות של כל מגזר. במסגרת התכנית הועלו רעיונות איך אפשר לתרגם ולהעביר את המסר גם עבור הילדים, כאשר בסופו של ההליך פותח הרעיון של קופסת ההיכרות.


 


בנוגע למיזם החדש, נמסר מהעירייה כי "במסגרת המיזם המיוחד והיצירתי כל גן בתורו יקבל את הקופסה ויכניס לתוכה שירים, סיפורים ותמונות המספרות על התרבות והגן. הקופסה תנדוד בין הגנים השונים כך שהילדים יוכלו ללמוד ולהעמיק על מגזרים שונים ותרבויות חדשות וגם לספר על עצמם. המיזם עתיד לצאת לדרך בשבועיים הקרובים לאחר סיום תהליכי עיצוב אחרונים".

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, מסר כי "מדובר בפרויקט מרגש ומבורך, המביא לידי ביטוי את הייחודיות והגיוון האנושי והתרבותי הקיים בעיר. נמשיך לפעול במגוון דרכים על מנת לקדם מיזמים חברתיים המחברים בין התרבויות השונות".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. תהילה

    כל הכבוד על קידום סובלנות בין קהילות העיר. ראש עיר שפועל לאווירה מכילה ומכבדת בעיר שלנו

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר