דודו קופרמן ז"ל (צילום: אלבום פרטי)
דודו קופרמן ז"ל (צילום: אלבום פרטי)

זוכרים את דודו קופרמן ז"ל: טקס חנוכה מיוחד לזכרו של אושיית חיי הלילה המיתולוגית

ביום שני הקרוב, בשעות הערב ברחוב הפלמ"ח בשכונת קטמון, ייחנך בטקס מיוחד ספסל לזכרו של דודו קופרמן ז"ל - בעברו אושיה ירושלמית מיתולוגית מוכרת בחיי הלילה והתרבות בעיר

פורסם בתאריך: 23.6.21 19:36

ביום שני הקרוב, 28.6, בשעה 19:00 ברחוב הפלמ"ח בשכונת קטמון, ייחנך בטקס מיוחד ספסל לזכרו של דודו קופרמן ז"ל – בעברו אושיה ירושלמית מיתולוגית מוכרת בחיי הלילה והתרבות בעיר, איש רשות השידור ותקשורת מקומי, שנפטר לפני כארבע שנים והיה בן 75 במותו.

"מדובר בדמות ירושלמית מיתולוגית שישב המון בבית קפה דובשנית בקטמון", מספר בשיחה עם "כל העיר" שלום אורן, מנהל רדיו ירושלים וחברו של קופרמן ז"ל. "הוא עבד ברדיו ירושלים, והיה משדר בתכנית הרדיו 'הפרלמנט הירושלמי' של שוקי בן עמי. החברים של דודו העלו את הרעיון שנחנוך ספסל לזכרו. התקשרתי לראש העיר משה ליאון, ששמח לעזור ומאותו רגע הכל התגלגל. מדובר בספסל שהיה קיים. ואנחנו, החברים, הכנו שלט שיתלה שם, וראש העיר יגיע לשאת כמה מילים".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 


קופרמן היה נוהג לספר סיפורים ובשלב מסוים היה לו טור קבוע בעיתון "כל העיר" – בו היה כותב על המסיבות וחיי הלילה הסוערים של ירושלים בשנות ה-70-80. 'דודו ראש העיר' היה מוכר על ידי הירושלמים, עד כדי כך שהוא כונה 'ראש העיר' גם על ידי ראש העיר עצמו דאז טדי קולק ז"ל. הוא היה מגדולי בלייני העיר משנות השישים המוקדמות ועד שנות ה-2000 המאוחרות. דור עשירי למשפחה ירושלמית, ועד יציאתו לגמלאות עבד כמנהל במה בערוץ הראשון. בשאר זמנו פקד את מקומות הבילוי בעיר.

נעמי ארליך-קופרמן, אלמנתו של דודו קופרמן, מספרת כי "אני מאוד מתרגשת וחושבת שזו יוזמה מבורכת ומעשה מכובד שייתן מקום ושם לדודו שחי ונפטר בירושלים. בית הקפה דובשנית היה הבית של דודו בשנים האחרונות, שבו נהג לפגוש חברים ולמצוא אוזן קשבת, לאחר מות יונתן בננו היחיד בשנת 2013".

"ליד בית הקפה דובשנית יש ספסל שמשקיף על הרחבה ועל מקומות הישיבה", מציינת ארליך- קופרמן לסיום. "הספסל הזה יוקדש לדודו ויישא את שמו, וכל מי שיעבור שם יוכל לזכור שהוא היה רוח חיה בירושלים בשנות ה-70, שאהב את העיר, חיזק וטיפח את חיי הלילה בה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר