אריק קפלן (צילום: אלבום פרטי)
אריק קפלן (צילום: אלבום פרטי)

"המצב מדאיג מאוד. ברגע שהקורונה תגיע לכיתות זה יתחיל להתפשט"

אריק קפלן, יו"ר ארגון הורים למערכת החינוך בירושלים, חושש מעלייה בתחלואה במערכת החינוך בעיר וקורא לילדים להתחסן

פורסם בתאריך: 28.6.21 17:50

"המצב מדאיג מאוד. ברגע שהקורונה תגיע לכיתות זה יתחיל להתפשט". כך אומר בשיחה עם "כל העיר" אריק קפלן, יו"ר ארגון הורים למערכת החינוך בירושלים. "כרגע לא מדובר במספרי החולים של לפני שבועיים-שלושה, ישנה עלייה מדאיגה. אתמול הייתה לנו ישיבה עם מנח"י וזה אחד הנושאים שעלו. לעמדתי האישית, כאבא קודם כל, וכיו"ר ההנהגה, חיסנתי את בני בן ה-12 ואני קורא לכל מי שיכול שיחסן את ילדיו – אם לא נעצור את זה אני מאד חושש שיהיה לנו בלגנים".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


כפי שפורסם ב"כל העיר מודיעין", מודיעין מכבים רעות הפכה בסוף השבוע האחרון לעיר כתומה, עם המשך עלייה בתחלואה וציון רמזור של 6.5. לפני כשבוע התגלו שם מקרים חדשים של הדבקה בנגיף בקרב תלמידי שכבה ו' בבית הספר היסודי "אסיף", ומאז נמצאו חולים נוספים.

לאור מקרי התחלואה במודיעין, קפלן חושש לזליגה ולמקרי תחלואה גם במערכת החינוך בירושלים. "ראינו מה קרה במודיעין. ככל הנראה בגלל שהורה זלזל בהנחיות ילדיו נדבקו ממנו, והם הדביקו הרבה ילדים. אני חושב שמתן חיסונים זו הדרך למנוע התפשטות. אנחנו חיים במדינה קטנה, יש עכשיו קייטנות, מחנות קיץ ועוד. אם לא נשמור על עצמינו נמצא את עצמנו חולים ובבידודים שוב.

"במידה ונתחיל עוד שנה כמו שנה שעברה זה יהיה איום ונורא", הוא מוסיף. "אני לא רוצה לחשוב על הנזקים לילדינו, ולכן חייבים להתחסן או להיות עם מסכות. זה לא מעניין אם ילד ייסע לחו"ל או לא, אותי מטריד אם לא יתחילו את השנה כפי שצריך. הפחד הוא שכולם יחזרו מהחופשות חולים וידביקו אחד את השני, ואז נעביר עוד תקופה ארוכה בסגר. לכן חייבים להקפיד על ההנחיות. אנחנו בקשר עם מנח"י בעניין הזה".

בהנהגת ההורים המקומית מתכוונים להפעיל לחץ על מנת שילדים יתחסנו?

"אי אפשר להכריח אף אחד להתחסן, וזה זכותו של כל אזרח לקבל את ההחלטה שלו. מצד שני, החיסונים אצל המבוגרים הוכיחו שזה עובד ואין לנו ספק שזה מצליח גם אצל הילדים. לכן אני כאב חיסנתי את הילד שלי ואני לא סתם קורא לכך. הוכחתי שאני מתכוון לזה. צריך לדאוג לכך שילידנו יחזרו לשגרה מבלי לפספס עוד שנת לימודים".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. חיים

    צנזור התגובות/אי פרסום תגובות בכל העיר, זה פשוט זלזול גדול בקוראים של גל העיר
    בושה !

  2. חיים

    יפה מאוד …
    עכשיו תפרסמו גם את שאר התגובות שצנזרתם..
    או שלא מתאים לאג'נדה העיתון ?!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר