מזרח ירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

"מבצע 700" במזרח העיר: המשטרה טיפלה במפגעים ובתשתיות

במהלך השבוע פעלו כוחות המשטרה, העירייה ורשויות המס בפינוי מצבורי אשפה וחלוקת דו"חות סביבתיים, כמו גם במניעת עבירות תעבורה והחרמת אמצעי לחימה לא חוקיים

פורסם בתאריך: 30.6.21 10:21

משטרת ירושלים, העירייה, רשויות המס וגורמי אכיפה נוספים, החלו השבוע בסדרה של פעילויות אכיפה ושיפור תשתיות שזכתה לכינוי "מבצע 700" – תוכנית שמטרתה היא טיפול במפגעים, שיפור תשתיות ואיכות חיי התושבים, ומניעת עבירות על החוק באמצעות אכיפה הדוקה ופעילה.

"מבצע 700" החל ביום ראשון (27.6) וכלל עד כה פעילויות אכיפה ושדרוג תשתיות בשכונות בית חנינא ושועפט, שתוכננו בקפידה על מנת לתת פתרון לבעיות העולות בשיח הרציף עם תושבי המקום בנושאי שיפור התשתיות, ניקיון השכונה, סילוק מפגעי הבטיחות, שימור רמת הבטיחות של משתמשי הדרך ושמירה על שלום הציבור.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


במסגרת הפעילויות לשיפור ולשדרוג תשתיות שנערכו מתחילת השבוע, פעלו כוחות משטרה ומשמר הגבול יחד עם גורמי העירייה וגורמי אכיפה נוספים לפינוי מצבורי אשפה וגרוטאות, ביקרו במספר רב של עסקים לצורך איתור מכשירי מדידה לא תקינים וביצעו אכיפה וחלוקת דו"חות בנושאי איכות הסביבה. כמו כן, במסגרת הפעילויות הוחרמו על ידי רשויות מע"מ מאות קופסאות סיגריות החשודות כמזויפות, והושמדו אלפי ביצים לא מסומנות ולא ראויות למאכל בפעילות משותפת עם מועצת הלול.

במסגרת המבצע המשולב של המשטרה וגורמי האכיפה העירוניים והארציים, נעצרו 17 חשודים, חלקם על פי צו בית משפט בעקבות אירועי הפרות סדר מהחודשים האחרונים וכן בגין תקיפת שוטרים. בחיפושים שנערכו בביתם של העצורים נתפסו אלפי שקלים בכסף מזומן, אמצעי לחימה לא חוקיים וחומרים החשודים כסמים, ולאחר מעצרם, הועברו כל החשודים להמשך חקירה במשטרה.


 


בפעילות של שוטרי אגף התנועה במחוז ירושלים שנערכה במסגרת "מבצע 700" ונועדה למנוע ביצוע עבירות תעבורה חמורות אשר מהוות סיכון ליושבי הרכב ולציבור משתמשי הדרך, נרשמו 116 דו"חות תנועה, מתוכם 38 דו"חות בגין עבירות היסח-דעת, 5 דו"חות בגין אי ציות לרמזור, 5 דו"חות בגין חציית קו הפרדה רצוף או שטח הפרדה ו-4 דו"חות בגין סטייה מנתיב. בנוסף, נתפסו במהלך הפעילות נהג רכב פרטי הנמצא בתקופת פסילת רישיון ונהג משאית שנהג מבלי שהוציא רישיון נהיגה כלל.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "התוצאות הישירות של המבצע, שנערך כחלק בלתי נפרד מהשירות אותו מעניקה המשטרה לתושבי מזרח ירושלים, יחד עם גורמי הרשות והאכיפה השונים, ניכרות בשטח והנם חלק בלתי נפרד מפעילות המשטרה, מחד לחשוף את העבירות החמורות הפוגעות באופן ישיר בתושבים ולמצות את הדין עם מבצעם, ומאידך באמצעות הידוק הקשר הישיר של התושבים הנורמטיביים שומרי החוק עם המשטרה להגברת תחושת הביטחון והאמון בקרב כלל תושבי שכונות העיר ומבקריה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר