חיסוני קורונה בקרוואן החיסונים של מד"א בשוק מחנה יהודה בירושלים (צילום: דוברות מד"א)
חיסוני קורונה (צילום: דוברות מד"א)

היום בפסגת זאב: ארגון מד"א יפעיל מתחם זמני לחיסוני קורונה עבור בני נוער

החיסונים יינתנו במתנ"ס פסגת זאב משעה 15:00 ועד 19:00 לחברי כל קופות החולים ללא צורך בתור; החיסונים מיועדים לבני נוער ומבוגרים, כולל מחלימים שעברו 3 חודשים מהחלמתם

פורסם בתאריך: 1.7.21 11:32

ארגון מגן דוד אדום הארצי ממשיך בפעילות של הבאת חיסוני הקורונה לכל בני הנוער ברחבי הארץ, לאור ההתפרצות המחודשת של הנגיף במספר מוקדים ברחבי הארץ וביניהם גם במודיעין. במסגרת פעילות זו, יפעל היום (ה', 1.7) מתחם חיסונים נייד שיוקם בשכונת פסגת זאב.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מתחמי החיסונים הניידים של מד"א, שהוקמו לבקשת משרד הבריאות ובשיתוף פעולה עם הרשויות המקומיות, מתניידים בחודש האחרון בין כל ערי הארץ, כחלק מהמאבק הלאומי בנגיף הקורונה ומבצע החיסונים "נותנים כתף". עד כה, צוותי מד"א הזריקו כמיליון מנות חיסון, בעוד מבצע החיסונים הארצי ממשיך להתרחב.

מתחם חיסוני הקורונה יפעל היום בשכונת פסגת זאב משעה 15:00 ועד 19:00 בשטח המתנ"ס העירוני, בו הוקמו עמדות חיסון זמניות רבות במטרה לאפשר לבני נוער מהשכונה בגילאי 12-18 (בלווי הורים) להגיע להתחסן נגד קורונה, כמו גם למבוגרים שטרם התחסנו נגד הנגיף.


 


החיסונים במתחם מיועדים לחברים בכל קופות החולים וניתן להגיע לבצעם ללא צורך בקביעה מראש של תור, זאת מתוך מטרה להגדיל את מספר המתחסנים ככל האפשר. החיסונים במתחם מיועדים לאלו שטרם התחסנו את החיסון הראשון, ויתבצעו בו גם חיסונים למחלימים שעברו 3 חודשים מההחלמה.

במקביל לפעילות המתחם בפסגת זאב, יפעלו מתחמי חיסונים נוספים בסביון, נס ציונה ויבנה, כחלק מהסבב הלאומי של ארגון מד"א אשר במהלכו מגיעים מתחמי החיסונים הניידים לכל ערי ישראל בזו אחר זו.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר