(צילום: תומר פדר)
(צילום: תומר פדר)

ההטבה של אגד לתושבי העיר: יום של נסיעות חינם בשירות "תיק-תק" החדש

השירות החדש, אשר מוצע היום בחינם לא רק לתושבי העיר אלא גם למבקרים בה, מאפשר לנוע ברחבי ירושלים בנסיעות ברכבים שיתופיים המתקיימות על בסיס הזמנה אישית ומידית

פורסם בתאריך: 5.7.21 13:21

לכבוד תחילת החופש הגדול, היום (ב', 5.7) יוכלו תושבי ירושלים ליהנות מיום שירות מיוחד, במסגרתו תעניק חברת 'אגד' נסיעות חינם בשירות התחבורה השיתופית "אגד תיקתק" לכל דורש, בכל תחומי העיר.

השירות החדש, אשר מוצע היום לא רק לתושבי העיר אלא גם למבקרים בה, מאפשר לנוע ברחבי ירושלים בנסיעות ברכבים שיתופיים המתקיימות על בסיס הזמנה אישית ומידית. לאחר הזמנת הנסיעה, מתבצע חישוב המסלול הקצר ביותר המחבר בין תחנות האיסוף ליעדים, ואחד מהרכבים השיתופיים של החברה מגיע לאסוף את הנוסע.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 


שירות אגד "תיקתק" מאפשר בין היתר הגעה למקומות הבילוי המרכזיים בעיר כגון קניון מלחה, ממילא, שוק מחנה יהודה ואתרים רבים נוספים בכל רחבי העיר. בנוסף להטבה שתהיה תקפה לאורך כל שעות היום, אגד תעניק שתי נסיעות חינם נוספות לכל משתמש חדש אשר יירשם לשירות אגד תיקתק עד לתאריך ה-31 ביולי.

לירן גילבוע, מנהל 'אגד תיקתק' מסר כי "אנו מפעילים את שירות אגד תיקתק בעיר ירושלים כבר למעלה משנה. במהלך תקופה זו הפכנו לחלק בלתי נפרד מהעיר וקיבלנו חיבוק חם ואוהב מתושבי ירושלים וכעת אנו מחזירים להם טובה ומקווים שכל תושבי העיר ייהנו מההטבה הייחודית. כל תושבי העיר ואורחיה, מוזמנים היום לגלות את השירות הנוח והייחודי ללא עלות, וגם מי שכבר התנסה בשירות מוזמן בכל זאת ליהנות ממנו היום בחינם".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר