(צילום: ראובן קופיצינסקי, חברת הגיחון)
(צילום: ראובן קופיצינסקי, חברת הגיחון)

מים בששון: דירקטוריון 'הגיחון' מינה מנכ"ל חדש לתאגיד המים

דירקטוריון תאגיד המים הגיחון קיבל את המלצת ועדת האיתור ומינה את חיים גבאי למנכ"ל הבא של התאגיד, במקום ממלא מקום המנכ"ל אלי כהן שמסיים את תפקידו אחרי 3 שנים

פורסם בתאריך: 5.7.21 20:47

חברי דירקטוריון חברת 'הגיחון' קיבלו את המלצת ועדת האיתור למנכ"ל החברה, שפעלה בראשותו של יו"ר החברה מר אבי בלשניקוב, והחליטו למנות את מר חיים גבאי למנכ"ל תאגיד הגיחון הבא. גבאי מכהן כיום כמשנה למנכ"ל עיריית ירושלים ולכן הוא צפוי להביא עמו לתפקיד היכרות מעמיקה עם העיר ועם צרכיה הרבים והמגוונים של האוכלוסייה החיה בה.

תאגיד הגיחון, הממוקם בירושלים, הינו התאגיד הגדול ביותר בישראל, אשר תקציב פעילותו עומד על למעלה מ-300 מיליון בשנה, זאת בנוסף למאות מיליוני שקלים המושקעים על ידו בתוכניות פיתוח שונות בירושלים, מבשרת ציון ואבו גוש. בין היתר אחראי התאגיד על שדרוג מערכת הביוב בעיר העתיקה, בניית מערכות המים והביוב בכניסה לעיר, וביצוע פרויקט שיקום נחל הקדרון והחזרתו לטבע תוך פתרון בעיית מי הביוב של מזרח העיר, המהווה את אחד מהפרויקטים הגדולים ביותר במזרח התיכון בתחום התשתיות בעלות של למעלה מ-800 מיליון שקלים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 


חיים גבאי, בעל תואר ראשון בניהול וכלכלה ותואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה הפתוחה, התמחה בתוכנית להכשרת מנהלים בבינתחומי בהרצליה, בתוכנית הסגל הבכיר במדרשה הלאומית בנציבות שירות המדינה ובתוכנית הכשרת דירקטורים וצבר שנים של ניסיון ניהולי עשיר במגזר הציבורי. כעת, גבאי יכנס לתפקידו החדש לאחר שמינויו יקבל תוקף בכפוף לאישורה של ועדת המינויים לתפקידים בכירים בשירות המדינה במשרד המשפטים.

אבי בלשניקוב, יו"ר הגיחון, מסר כי "אני מברך את חיים גבאי על בחירתו למנכ"ל הגיחון, חיים מביא איתו ניסיון רב ויכולות מרשימות אשר יצעידו את החברה אל העשור הבא. זה המקום להודות למר אלי כהן מ"מ מנכ"ל הגיחון שמסיים את תפקידו אחרי 3 שנים בצורה מופתית וראויה לכל הערכה. אני בטוח שחיים גבאי הוא האדם הנכון להוביל את תאגיד הגיחון בשנים הבאות, אנו מאחלים לו הצלחה גדולה. בהזדמנות זאת אני מבקש להודות בשם החברה כולה למר אלי כהן ,העובד בחברה שנים רבות ובשלוש השנים האחרונות מילא בצורה מופתית ומקצועית את תפקיד המנהל הכללי".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר