מתוך מבצע האכיפה של שוטרי התנועה בסופ"ש האחרון (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

סוף השבוע בכבישי ירושלים: מאות דוחות ותפיסת נהגים תחת השפעת אלכוהול או סמים

אכיפה מוגברת של המשטרה בירושלים במהלך סוף השבוע, הביאה למאות דוחות ולתפיסתם והורדתם מההגה של 22 נהגים בהשפעת אלכוהול, בהשפעת סמים ונהג שפסול לנהיגה על ידי בית משפט

פורסם בתאריך: 11.7.21 14:23

משטרת ישראל מגבירה בימים אלו של חופשת הקיץ את האכיפה נגד נהגים המסכנים את חייהם וחיי משתמשי הדרך, במטרה לשמור על שלום הציבור.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


במהלך סוף השבוע האחרון, ערכו כמדי שבוע שוטרי אגף התנועה במחוז ירושלים פעילות אכיפה כנגד ביצוע עבירות תעבורה חמורות. במהלך מבצע שכרות שנערך ברחבי העיר, אותרו 22 נהגי רכב בהשפעת אלכוהול או סמים, מתוכם בוצע מעצרם של שניים אשר שוחררו למעצר בית בתום חקירתם. כתב אישום יוגש נגדם בבית משפט לתעבורה. כמו כן, נפסלו רישיונותיהם של 14 נהגים ו-15 כלי רכב הושבתו מנהלית.

במהלך פעילותם של השוטרים נרשמו 222 דוחות תנועה, מתוכם 25 דוחות בגין אי מתן זכות קדימה להולכי רגל, 29 דוחות בגין נהיגה במהירות מופרזת ו-86 דוחות בגין עבירות היסח הדעת – שימוש בטלפון נייד.

במשטרה מוסרים כי "פעילות אכיפה מוגברת בכל הקשור לעבירות תנועה המסכנות חיים, ואלו המשפיעות על חומרת התאונה, תימשך מתוך מטרה להגביר את ביטחון משתמשי הדרך ולמנוע את התאונה החמורה הבאה העלולה לגבות חיי אדם".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר